Δευτέρα 6 Ιουλίου 2020

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ….



Νέο τουρκικό παραλήρημα για την Α. Μεσόγειο-«Μην κάνετε πλάκα με τον τουρκικό στόλο»
ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ, ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΕΟΥΣΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΙΟ ΚΑΤΩ…
Αποσπασματική ανακεφαλαίωση - Επιμέλεια από Αντώνη Αντωνά.

Εκτός ελέγχου είναι η τουρκική προκλητικότητα, καθώς μέρα με τη μέρα συνεχίζονται οι εμπρηστικές δηλώσεις απέναντι στην Ελλάδα. Αυτή την φορά ο Ομέρ Τσελίκ, ο εκπρόσωπος του κυβερνώντος κόμματος ΑΚΡ, θέλησε να απειλήσει την Ελλάδα και την Κύπρο.
Σύμφωνα με τη Yeni Safak, αναφερόμενος στην κατάσταση στην Ανατολική Μεσόγειο και το Κυπριακό, ο Τσελίκ δήλωσε: «Μην κάνετε πλάκα με τον τουρκικό στόλο. Σας ξεπερνάει να κάνετε πλάκα με τον τουρκικό στόλο».
Μιλώντας για τη «μοιρασιά» των υδρογονανθράκων που επιθυμεί η Τουρκία στην Κυπριακή ΑΟΖ, ο εκπρόσωπος του ΑΚΡ ανέφερε: «Δεν είδαμε να τηρούν το λόγο τους ούτε η Ελλάδα, ούτε η νότια Κύπρος (Κυπριακή Δημοκρατία), ούτε η ΕΕ. Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό.  Ενας Ελληνοκύπριος υπουργός βγήκε και είπε η Ε.Ε. να δημιουργήσει έναν μόνιμο στόλο απέναντι στην Τουρκία. Να ξέρετε πως δεν αλλάζει την στάση της Τουρκίας ούτως ή άλλως».

Παντού όπου ο όχλος κατεδαφίζει και κρεμάει (!) αγάλματα, η ιστορία λέει ότι οι άνθρωποι θα είναι οι επόμενοι


Για χιλιετίες, ο όχλος στοχεύει τις εικόνες των κοινωνιών με ποικίλους στόχους και με ποικίλους σκοπούς. Οι στόχοι κυμαίνονταν από κυβερνήτες έως κληρικούς, από τυράννους έως αβοήθητους, και από ένοχους έως αθώους και τα αποτελέσματα κυμαίνονταν από τη νίκη έως την ήττα ανάλογα με τη δύναμη και τη θέληση της κοινωνίας. Η υπόσχεση της αιματοχυσίας που ακολουθεί, ωστόσο, είναι ιστορική βεβαιότητα. Τα σύμβολα ενός λαού δεν ικανοποιούν ποτέ: Οι ίδιοι οι άνθρωποι πρέπει πάντα να είναι οι επόμενοι.