Τρίτη 11 Απριλίου 2023

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΉΣ "ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΆΡΔΙΑ ΜΟΥ"

 ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΉΣ

 "ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΆΡΔΙΑ ΜΟΥ" 

Γράφει ο Κωνσταντίνος Κούσαντας Αντιστράτηγος ε.α.


Οι δηλώσεις του Υπουργού Εξωτερικών της Τουρκίας σε τηλεοπτική συνέντευξή του, ότι στο Αιγαίο "ΥΠΆΡΧΕΙ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ Η ΚΥΡΙΑΡΧΊΑ ΤΟΥΣ " , θέτουν για ακόμα μία φορά υπό αμφισβήτηση την Ελληνική κυριαρχία στα νησιά του Αιγαίου εν μέσω μιας ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΦΙΛΙΑΣ που κράτησε λιγότερο του αναμενόμενου παραπέμποντας τελικά στην ευκαιριακή πολιτική που ακολουθείται από την χώρα μας εδώ και δεκαετίες ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΆΡΔΙΑ ΜΟΥ


Η πολιτική ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΆΡΔΙΑ ΜΟΥ πηγάζει από το φοβικό σύνδρομο της χώρας μας, την συνεχή προσπάθεια του τουρκικού κατευνασμού και την μόνιμη υποχωρητικότητα στην τουρκική επιθετικότητα. Κοινός παρανομαστής αυτού του ενδοτισμού ο πολιτικός παραλογισμός των αποφάσεων ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΑΡΔΙΑ ΜΟΥ


1. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΆΡΔΙΑ ΜΟΥ του νυν Υπουργού Εξωτερικών Δένδια ο οποίος με εναγκαλισμούς δυστυχώς φαίνεται να μην αντιλαμβάνεται ότι παίζει το παιχνίδι της Τουρκίας στο ‘’ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΚΟΓΚΡΕΣΟΥ ΤΩΝ ΗΠΑ’’ με μηδενικές τουρκικές παραβιάσεις μετά τους σεισμούς (11.500 παραβιάσεις το 2022) ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες Μπλίνκεν, ώστε να προμηθευτεί η Τουρκία τα νέα F 16 και στο βάθος τα F 35.


2. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΆΡΔΙΑ ΜΟΥ του πρώην Υπουργού Εξωτερικών Κατρούγκαλου που έψαχνε τον τούρκο ομόλογό του στην Σύνοδο του Συμβουλίου της Ευρώπης στην Φινλανδία το 2019 δια μέσω του Έλληνα πρέσβη, να διασφαλίσει μην γίνει στην βάρδια του ένοπλη σύγκρουση.


3. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΆΡΔΙΑ ΜΟΥ από τον πρώην Υπουργό Εξωτερικών Κοτζιά που επιζητούσε επίσκεψη στην Άγκυρα το 2017 δεδομένων των μεγάλων προβλημάτων από την τουρκική παραβατικότητα στο Αιγαίο και την εργαλειοποίηση των παράνομων μεταναστών της συμφωνίας του 2016 που η Τουρκία δεν κράτησε.


4. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΆΡΔΙΑ ΜΟΥ από την τότε Υπουργό Εξωτερικών Μπακογιάννη που ήταν αντίθετη με τον αείμνηστο Τάσσο Παπαδόπουλο το 2004 στην ανακήρυξη της Κυπριακής ΑΟΖ.


 5. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΆΡΔΙΑ ΜΟΥ από τον τότε υπουργό Εξωτερικών Παπανδρέου όταν η Ελλάδα το 2003 ζήτησε από την Κύπρο να μη κάνει την πλήρη οριοθέτηση με την Αίγυπτο γιατί θα φανούν τα δικαιώματα του συμπλέγματος του Καστελόριζου και θα μπορούσε να δημιουργηθεί έτσι πρόβλημα με την Τουρκία


6. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΆΡΔΙΑ ΜΟΥ του τότε Υπουργού Εξωτερικών Πάγκαλου, όταν κατά την κρίση στα Ίμια το 1996 και ενώ οι Σχηματισμοί και οι Μονάδες ακολουθούσαν τα Μέτρα του Εθνικού Συστήματος Συναγερμού για μερική επιστράτευση, ο ίδιος έτρεχε στα κανάλια σαν να μην συμβαίνει τίποτα υποστηρίζοντας στην συνέχεια ότι την σημαία την πήρε ο αέρας.


Δυστυχώς η πολιτική ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΆΡΔΙΑ ΜΟΥ, είναι η πολιτική του εξευμενισμού της Τουρκίας που ακολουθεί η χώρα μας, που έχει πρωταρχικό σκοπό την νομή της εξουσίας και όχι την εξυπηρέτηση των εθνικών συμφερόντων με άξονα την ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου