ΡαΡαφαήλ
Καλυβιώτης
Οι
Λονδρέζοι πολίτες εξέλεξαν για δήμαρχό τους έναν Μουσουλμάνο, τον κύριο Σάντικ
Καν. Ο εν λόγω κύριος είναι αξιοπρόσεκτος αφού επέκεινα της εκλογής του αμέσως
προέβη στο να απαγορεύσει αφίσες από τα μέσα μαζικής μεταφοράς που απεικονίζουν
γυναίκες με μπικίνι. Η επίσημη αιτιολόγηση μίας τέτοιου μεσαιωνικού τύπου
απαγόρευσης ήταν επειδή καμία από τις γυναίκες που χρησιμοποιούν τα μέσα
μαζικής μεταφοράς δεν θα έπρεπε να αισθάνεται άβολα με το σώμα της παρατηρώντας
τέτοιες φωτογραφίες που καλλιεργούν μη ρεαλιστικές απαιτήσεις από τον εαυτό
τους. Φυσικά με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να φέρει ακόμα πιο κοντά του δύο
μερίδες του πληθυσμού που επιθυμεί σφόδρα να έχει δίπλα του, τις φεμινίστριες
και τους πουριτανούς Μουσουλμάνους. Είναι πράγματι καταπληκτικά τα αποτελέσματα
της πολυπολιτιμσικότητας, πόσο κοντά μπορεί να φέρει δύο φαινομενικά εκ
διαμέτρου αντίθετες ομάδες.
Η πολυπολιτισμικότητα όμως έχει και άλλα απτά και πιο εμφανή αποτελέσματα, τα συνεχή τρομοκρατικά χτυπήματα. Για αυτά ο κύριος Καν δεν είχε τόσο στεντόρια στάση όπως με τις κομψές δεσποινίδες που φορούν μπικίνι. Αντιθέτως, είχε δηλώσει ότι οι κάτοικοι των μεγαλουπόλεων στην Δύση θα πρέπει να συνηθίσουν να ζουν με την τρομοκρατία ως ένα μέρος της καθημερινότητάς τους. Θα πρέπει να είναι αξία ανώτερης της ζωής μας φαίνεται η πολυπολιτισμικότητα για να μην τολμάμε να ασκούμε κριτική στα αποτελέσματά της. Βέβαια, τον δήμαρχο αυτόν κάποιος τον τοποθέτησε εκεί, κάποιοι ψηφοφόροι. Και δυστυχώς τέτοιου είδους υποψηφιότητες θα αναδύονται συνεχώς αφού πλέον η δημογραφική σύσταση της Δύσης έχει αλλοιωθεί εντελώς από την χρόνια επιδίωξη των ηγεσιών της να εισαγάγουν μετανάστες που δήθεν θα ενσωματώνονταν στις κοινωνίες τους.Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε και η Τερέσα Μέι ενόψει των εκλογών στην Μ. Βρετανία. Από την μία εμφανίζεται αποφασισμένη να πατάξει την τρομοκρατία. Πώς όμως; Καθιστώντας το Ηνωμένο Βασίλειο σταδιακά ξανά, με πλάνο, μία μονοπολιτισμική κοινωνία μήπως; Φυσικά και όχι. Η λύση της κ. Μέι είναι η αφαίρεση των ατομικών ελευθεριών των πολιτών με συνεχόμενη παρακολούθηση του διαδικτύου δίχως δικαστική εντολή. Αυτά είναι τα αποτελέσματα της «ανοιχτής κοινωνίας» που οραματίστηκε ο Πόππερ. Όλες οι ουτοπίες, σαν τον κομμουνισμό, όταν δεν μπορούν να εφαρμοσθούν επιστρατεύουν μέσα καταστρατήγησης των ελευθεριών και της ιδιωτικότητας για να παραμείνει το αφήγημά τους ζωντανό. Ελάχιστοι, ακόμα και τώρα, είναι αυτοί που τολμούν να κάνουν συνολική κριτική στο Ισλάμ και στο πόσο ασύμβατο είναι με τις αξίες της Δύσης.
Ο Τζέρεμι Κόρμπιν των Εργατικών φερ ειπείν, όχι απλά
δεν ασκούσε κριτική στο Ισλάμ αλλά είχε πληρωθεί και από πάνω με 20,000 λίρες
για να εμφανισθεί σε ένα Ιρανικό κανάλι η λειτουργία του οποίου είχε
απαγορευθεί από το ΗΒ για τον ρόλο που διαδραμάτισε κινηματογραφώντας έναν
βασανισμένο δημοσιογράφο. Πρόκειται για έναν άνθρωπο που ποτέ δεν καταδίκασε
τις τρομοκρατικές επιθέσεις του ΙΡΑ, που προσκάλεσε κάποιον Παλαιστίνιο για
τσάι ο οποίος ισχυριζόταν ότι πίσω από τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου βρίσκονταν οι Εβραίοι
, που σε βιβλίο του 2003 επέμενε πως η Σοβιετική Ένωση δεν είναι πραγματική
απειλή και ότι η Βόρειος Κορέα δεν είναι αδίστακτο κράτος. Ο Κόρμπιν από το
2015 άνοιξε το κόμμα καθιστώντας το σταδιακά μία παρέα ακροαριστερών με
παρόμοιες απόψεις. Και, ποιος ξέρει, όλες οι διάσπαρτες ομάδες μεταναστών στην
Μ. Βρετανία ενδέχεται να το καταστήσουν ξανά αρχηγό της Αντιπολίτευσης
Η πορεία του μέλλοντος της Δύσης ενόψει του τι μέλλει γενέσθαι στο ΗΒ φαντάζει τρομακτική. Αδύναμες ηγεσίες που τρέμουν να λύσουν το πραγματικό πρόβλημα που δημιουργεί η πολυπολιτισμικότητα σε συνδυασμό με την δημογραφική γήρανση των γηγενών. Στοιχεία καταδεικνύουν ότι η Σουηδία το 2030 θα είναι στην πλειοψηφία της μουσουλμανική. Ουδείς άλλος αναλυτής δεν έχει επιβεβαιωθεί περισσότερο από τον Σάμιουελ Χάντιγκτον στο βιβλίο του «Η Σύγκρουση των Πολιτισμών». Ο κ. Χάντιγκτον όμως προέβη σε μία αξιοπρόσεκτη παράλειψη: υπέθεσε ότι η Δύση θα ήταν έτοιμη να υπερασπιστεί τον δικό της πολιτισμό.
*Πρόεδρος του Δικτύου Ελλήνων Συντηρητικών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου