Παρασκευή 22 Μαΐου 2020

Αμερικανός Σατανιστής μουσικός του γκρουπ ”Death Angel” έπεσε σε κώμα από covid19 και πήγε στην Κόλαση, συνάντησε τον Σατανά. Μ’ έσωσαν οι προσευχές της οικογένειάς μου και των φίλων μου είπε…


Αφότου βρέθηκε θετικός σε κορανοϊό, ο ντράμερ του αμερικανο-Φιλιππινέζικου συγκροτήματος της thrash metal ”Death Angel” έπεσε σε κώμα κατά τη διάρκεια του οποίου διηγήθηκε πως πήγε στην Κόλαση ωστόσο παραμένει αμετανόητος θα συνεχίσει ν΄ασχολείται δηλώνει με το σατανιστική μουσική αν κι αναγνωρίζει πως τον έσωσαν οι προσευχές από την οικογένειά του και τους φίλους του.Όσον αφορά την πίστη του, ο Κάρολ είπε ότι τώρα πιστεύει σε μια υψηλότερη δύναμη..Τα πρώτα λόγια του όταν βγήκε από το κώμα ήταν: είμαι ακόμη στην Κόλαση; αναφέρει το nypost.

Ο 47χρονος ντράμερ Will Caroll μολύνθηκε από το Covid-19 μετά από περιοδείες στην Ευρώπη και ήταν σε κρίσιμη κατάσταση για δύο εβδομάδες τον Μάρτιο σε ιατρικό κέντρο της Καλιφόρνια. Τέθηκε υπό μηχανική υποστήριξη με τεχνητή αναπνοή σε κώμα.
 Κατά το κώμα ο Σατανάς του παρουσιάστηκε αρχικά με γυναικεία εμφάνιση. Αυτή η «συνάντηση» τον ώθησε να αλλάξει γνώμη για τον διάβολο και ορισμένες συνήθειες στη ζωή του.
Σύμφωνα με τον μουσικό, στους εφιάλτες του, ο Σατανάς πήρε την εμφάνιση μιας γυναίκας και τον κατηγόρησε για νωθρότητα, προτού να τον μεταμορφώσει σε τέρας που μοιάζει με τον Jabba le Hutt, το τέρας σε σχήμα γυμνοσάλιαγκα του Star Wars.
“Πάντα θα ακούω το σατανικό metal και μου αρέσουν ακόμα οι Deicide και γκρουπ σαν αυτό. Όσον αφορά την προσωπική μου ζωή και την εμπειρία μου από αυτά που πέρασα, δεν νομίζω όπως πριν ότι ο Σατανάς είναι τόσο cool », εξήγησε ο μουσικός στο Chronicle.
Μετά από αυτήν την εμπειρία, ωστόσο, ο ντράμερ αποφάσισε να μην καταναλώνει αλκοόλ και μαριχουάνα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου