Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2022

Βορίδης: «Στο κέντρο δεν είμαι – Είμαι δεξιός»

 Ο υπουργός Εσωτερικών, Μάκης Βορίδης, μίλησε για τη Νέα Δημοκρατία και τις εκλογές που έρχονται, ενώ για άλλη μία φορά αυτοπροσδιορίστηκε ως δεξιός.



Μιλώντας στην εκπομπή «Στο Κέντρο» της ΕΡΤ, ο κ. Βορίδης είπε πως «στο κέντρο δεν είμαι, έχω προσδιορίσει τον εαυτό μου ως δεξιό. Είμαι δεξιός».

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στη Νέα Δημοκρατία, λέγοντας πως «νομίζω πως αυτοπροσδιορίζεται συνολικά ως κεντροδεξιά. Αυτό σημαίνει ότι έχει μέσα ανθρώπου που προέρχονται από το κέντρο και ανθρώπους που αισθάνονται δεξιοί».

Όσον αφορά στις εκλογές και στο ενδεχόμενο συνεργασιών, ο υπουργός Εσωτερικών απάντησε πως «κατά τη γνώμη μου η ΝΔ θα είναι αυτοδύναμη κυβέρνηση στις εκλογές. Αν ο λαός αποφασίσει πως θέλει κυβέρνηση συνεργασίας, τότε όλα τα κόμματα πρέπει να τιμήσουν αυτή την απόφαση. Η ΝΔ έχει αποδείξει ότι θα εξαντλήσει κάθε περιθώριο, προκειμένου να εκτελέσει την εντολή του ελληνικού λαού. Θα αναζητήσει αυτές τις συνεργασίες».

Σχετικά με την πρώτη επιλογή για συνεργασία, ο κ. Βορίδης είπε πως «δεν νομίζω πως το κόμμα του Βελόπουλου είναι η πρώτη επιλογή. Πρώτη επιλογή θα είναι το ΠΑΣΟΚ, με το οποίο έχουμε συνυπάρξει ξανά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου