ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ τις εξαγγελίες της μέσω συνεντεύξεων η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, προσπαθώντας να διαμορφώσει μια μεγάλη ατζέντα εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων, που όμως μένει να φανεί αν και πώς τελικά θα εφαρμοστεί.
Σε ακόμη μία από τις πολλές συνεντεύξεις που δίνει αφειδώς τις τελευταίες ημέρες η υπουργός Παιδείας, υποστήριξε ότι στις σκέψεις της είναι να προταθεί σε δημόσια διαβούλευση ο συνυπολογισμός του βαθμού του εθνικού απολυτηρίου (με διαφορετικό συντελεστή ανά τάξη για την εισαγωγή στα ΑΕΙ. Ειδικότερα, σε συνέντευξη η Νίκη Κεραμέως, είπε χαρακτηριστικά: θα επιδιώξουμε η επιτυχής ολοκλήρωση του λυκείου να οδηγεί στην απόκτηση εθνικού απολυτηρίου, για το οποίο θα λαμβάνονται υπ' όψιν οι βαθμοί και των τριών τάξεων του λυκείου, με διαφορετικό συντελεστή ανά τάξη. Μια σκέψη είναι ο βαθμός του απολυτηρίου να συνυπολογίζεται σε κάποιο βαθμό τουλάχιστον για την είσοδο στο πανεπιστήμιο .
Για το αν χρειάζονται και ποιον τελικά σκοπό εξυπηρετούν όλα αυτά τα τμήμα τα που δημιούργησε ο Γαβρόγλου ανά την Ελλάδα και στα οποία μπήκαν ακόμα και με βαθμό κάτω από τη μονάδα, η υπουργός Παιδείας δεν απάντησε ευθέως αλλά και αν προτίθεται να τα κλείσει, πετώντας το μπαλάκι στην ΑΔΙΠ, την ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης και πιστοποίησης της ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
Σχετικά με τις μελετούμενες αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών από το δημοτικό μέχρι το λύκειο, επανέλαβε για άλλη μια φορά ότι μελετάται ένα νέο συνεκτικό πρόγραμμα σπουδών που θα εμπλουτιστεί με νέες εκπαιδευτικές θεματικές, όπως εθελοντισμός, επιχειρηματικότητα, σεβασμός στον άλλον, προφύλαξη από φυσικές καταστροφές, διατροφή και υγιεινή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου