Ο σεβάσμιος πατήρ Μόδεστος, ήταν ιερέας στο Επταχώρι (ένα μικρό χωριό, που υπάγεται στην μητρόπολη Καστοριάς).
Είχε την "ευλογία" να τον εκδιώξει από την ενορία του ο "παραδοσιακός"(...) μητροπολίτης Καστοριάς.
Εδώ και καιρό είχαμε πληροφορηθεί ότι ο π.Μόδεστος, μαζί με τον υποτακτικό του π.Σάββα, είχαν καταφύγει σε ένα παλιό μοναστήρι που από συγκυρία ΔΕΝ ανήκε σε μητρόπολη (δεν αναφέρεται πουθενά στα δίπτυχα) αλλά το φρόντιζαν οι κάτοικοι ενός χωριού.
Με λύπη διαβάζουμε ότι και από εκεί τους εκδίωξαν οι αχόρταγοι δεσποτάδες μας..
Ένα μόνο έχουμε να σχολιάσουμε:
Μια μέρα, αργά ή γρήγορα, θα δώσουν λόγο στο Θεό.
Με λύπη διαβάζουμε ότι και από εκεί τους εκδίωξαν οι αχόρταγοι δεσποτάδες μας..
Ένα μόνο έχουμε να σχολιάσουμε:
Μια μέρα, αργά ή γρήγορα, θα δώσουν λόγο στο Θεό.
Και εκεί δεν θα μετράνε ούτε οι μήτρες ούτε ο πατερίτσες ούτε τα χρυσοποίκιλτα άμφια ούτε οι σχέσεις τους με την κοσμική εξουσία.
"Και εβαλεν ο αγγελος το δρεπανον αυτου εις την γην και ετρυγησε την αμπελον της γης και ερριψε τα τρυγηθεντα εις τον μεγαλον ληνον του θυμου του Θεου. Και επατηθη ο ληνος εξω της πολεως, και εξηλθεν αιμα εκ του ληνου εως των χαλινων των ιππων εις διαστημα χιλιων εξακοσιων σταδιων."(Αποκάλυψη. κεφ 14, στ19-20)
"Και εβαλεν ο αγγελος το δρεπανον αυτου εις την γην και ετρυγησε την αμπελον της γης και ερριψε τα τρυγηθεντα εις τον μεγαλον ληνον του θυμου του Θεου. Και επατηθη ο ληνος εξω της πολεως, και εξηλθεν αιμα εκ του ληνου εως των χαλινων των ιππων εις διαστημα χιλιων εξακοσιων σταδιων."(Αποκάλυψη. κεφ 14, στ19-20)
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
Νέοι διωγμοί από τους Οικουμενιστές αιρετικούς.
γράφει ο Μωυσής μοναχός εκ Πρεβέζης
Ποτέ Ορθόδοξοι στην δισχιλιετή ιστορία της Ορθοδοξίας δεν δίωκαν αλλά διώκονταν.
Mετά από δίμηνη παραμονή στο μοναστήρι της Βροσίνας Θεσπρωτίας οι μοναχοί Μόδεστος (Ιερομόναχος) και Σάββας (μοναχός) διώχθηκαν κατ΄ουσίαν για δεύτερη φορά από την κρατούσα Εκκλησία σε σύντομο χρονικό διάστημα, η πρώτη ήταν από την Μητρόπολη Καστοριάς. Παραιτηθέντες οι πατέρες για λόγους πίστεως, αφού ο Μητροπολίτης Καστοριάς Σεραφείμ δεν έκανε δεκτή την αίτηση τους, να μην μνημονεύεται. Ο λόγος η αποδοχή της Συνόδου της Κρήτης ως Αγία και άρα Ορθόδοξη από την κρατούσα Εκκλησία.
Μια Εκκλησία, που φέρει πλέον μόνο το όνομα ότι είναι Ορθόδοξη, αλλά οι πράξεις της δείχνουν ότι έχει εκπέσει από Ορθή πράξη το Ορθό δόγμα και όνομα έχει ότι ζει, αλλά νεκρή είναι.
Ο μολυσμός, του να δουλεύεις σε δύο κυρίους κάποτε επεκτείνεται, γίνεται αντιληπτός και έχει δυσάρεστα αποτελέσματα για τους ίδιους τους διώκτες και εδώ και στην άλλη ζωή.
Ευεργετηθέντες εμείς, χαιρόμαστε γιατί αποκαλύπτετε με την ανυποχώρητη στάση μας, ότι οι κεφαλές της κρατούσης Εκκλησίας έχουν προδώσει τον Χριστόν και το λαό.
Ο Αρχιερατικός της Μητρόπολης Παραμυθίας έστειλε κάποιον Ιερέα, ονόματι Βασίλειος σε μια Κυριακάτικη Θεία λειτουργία για να διαπιστώσει αν θα μνημόνευε τον τοπικό μητροπολίτη ο Π. Μόδεστος. Αφού έκανε ότι διατάχθηκε έβγαλε και φωτογραφίες τις οποίες τις δημοσίευσε και στο διαδίκτυο χωρίς την άδεια των παραβρισκόμενων στο ναό.
Κατόπιν η Μητρόπολη στέλνει την αστυνομία να διώξει τους μοναχούς από το μοναστήρι. Οι αστυνομικοί καθώς και η ίδια η Μητρόπολη δεν γνώριζαν ότι υπήρχε αυτό το μοναστήρι στην περιοχή τους. Τελικά το μόνο που τους απασχολεί είναι να κλείσουν τα στόματα αυτών που δεν μνημονεύουν τον Αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο.
Το μοναστήρι δεν ανήκει στην δικαιοδοσία της μητρόπολης Παραμυθίας, αλλά στην αρχαιολογία.
Εντελώς αυθαίρετα και αντισυνταγματικά η Μητρόπολη Παραμυθίας εκδιώκει δύο μοναχούςπου έχουν το νόμιμο Εκκλησιαστικό δικαίωμα να μην μνημονεύουν τον εκάστοτε μητροπολίτη που είναι αιρετικός ή αιρετίζει αποδεχόμενος την αίρεση του Οικουμενισμού, σύμφωνα με τον 15 κανόνα της πρωτοδευτέρας Συνόδου του Μ. Φωτίου, αλλά και όχι μόνο. Ένας κανόνας που είναι υποχρεωτικός και όχι προαιρετικός όπως ψευδώς λέγουν οι Οικουμενιστές. Αν οι κανόνες ήταν προαιρετικοί, τούτο θα σήμαινε ότι η εντολή «ου κλέψεις» επί παραδείγματι, αν θέλω μπορώ να κλέβω, αν θέλω δεν κλέβω. Είναι δυνατόν οι νόμοι ενός κράτους και οι εντολές του Χριστού να είναι προαιρετικοί;
Απείλησαν τον Π. Ελευθέριο εφημέριο του χωριού Βροσίνα, ότι θα τον καλέσουν σε απολογία γιατί παραχώρησε το μοναστήρι στους μοναχούς που ανήκει στην δική του περιοχή, χωρίς ευλογία από την Μητρόπολη.
Εδώ διαπιστώνουνε για άλλη μια φορά ότι η αστυνομία υπόκειται στην εξουσία της κρατούσης Εκκλησίας. Αντί η Εκκλησία αυτοδιοικούμενη να ελέγχει τους ανθέλληνες και αντίχριστους πολιτικούς, να αφυπνίζει, να ενημερώνει το λαό, να κηρύττει μετάνοια, στη παρούσα φάση, εκτελεί χρέη αστυφύλακα, και συμπράττει στο δόλιο έργο των Σιωνιστών που κατευθύνει την Ιεραρχία, να αφανιστεί κάθε Ορθόδοξη ομολογία και κάθε τι το οποίο σώζει το έθνος μας.
Κράτος και Ιεραρχία κάτω από την ίδια εξουσία. Προδότες και μισέλληνες. Οι μέρες τους τελειώνουν. Ευτυχώς υπάρχει Θεός, στον οποίο αυτοί δεν πιστεύουν που θα τους τακτοποιήσει καθώς τους αρμόζει.
Διαπιστώστε εδώ στις παρακάτω φωτογραφίες, πως τρέφει η Ελλάδα τους Ιεχωβάδες, τους πληρωμένους από τους Εβραίους Σιωνιστές εξ΄Αμερικής, που σκοπό έχουν να καταστρέψουν ψυχές Ελλήνων Ορθοδόξων, παίρνοντας τους στην κόλαση μαζί τους. Ελεύθερα κινούνται, με άδειες για κτίρια και διανομή των φυλλαδίων τους, στην Ηγουμενίτσα που υπόκειται στην πνευματική κυριότητα της αυτής Μητροπόλεως απ΄όπου και εκδιώχθηκαν οι μοναχοί.
Που είναι η παρουσία της Μητρόπολης Παραμυθίας, που είναι το Ελληνικό κράτος; Το πρόβλημα είμαστε μόνο εμείς που δεν θέλουμε την αίρεση και τον Αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο!
Ο ίδιος ο Θεός μας έχει χαρίσει το μεγάλο δώρο της ελευθερίας με το αυτεξούσιο, να είναι υπό την εξουσία μας πως θα το χειριστούμε. Ο Θεός ούτε στις αμαρτίες μας μπαίνει εμπόδιο. Η διοικούσα Εκκλησία με τους Δεσποτάδες της, στέκεται πάνω και από το Θεό, εμποδίζοντάς μας να εναντιωθούμε νόμιμα στις δικές τους αντιευγγελικές και αντιπατερικές πράξεις.
Αποφασίζει φασιστικά και επεμβαίνει στο να μην γίνει το έργο του Θεού, μία Θ. Λειτουργία, σε μια μερίδα πιστών που δεν θέλουν να έχουν καμία επικοινωνία με τους Οικουμενιστές Ιερωμένους. Είναι νόμιμο Ευαγγελικό δικαίωμά μας.
Δεν τους ενοχλεί τίποτα άλλο από όσα συμβαίνουν στην μητροπολιτική τους εξουσία, όσο το να κοπεί το μνημόσυνο του Δεσπότη. Συγχωρούν θανάσιμες αμαρτίες, με την δικαιοδοσία που τους έδωσε ο Θεός, όμως μία δεν συγχωρείται!!
Πρέπει να διωχθούμε, γιατί αποκαλύπτεται η αλήθεια. Αυτοί οι νεοημερολογίτες Ιεράρχες εβραιόδουλοι, δυστυχώς διαιωνίζουν και επαυξάνουν ένα μεγάλο έγκλημα που έκαναν το 1924 με την αλλαγή ημερολογίου. Δίχασαν την Εκκλησία. Και από τότε έχουν μολυνθεί όλοι από την αίρεση του Οικουμενισμού, που μπήκε στην άλλοτε Ορθόδοξη Εκκλησία. Φυσικά και αποκρύπτουν μεγάλες αλήθειες, έχουν πολύ εγωισμό, είναι υποκριτές και θα δώσουν λόγο στο Θεό ακόμα δε και πολύ περισσότερο αυτοί που γνωρίζουν ότι η αρχή της λύτρωσης από την αίρεση είναι η διακοπή της μνημόνευσης του πατριάρχη και δεν το κάνουν.
Έχουν πολλούς λόγους που δεν το κάνουν, άσχετους με το θέλημα του Θεού. Ο Θεός όμως δεν ξεγελιέται, θα τους το ζητήσει, εν ημέρα κρίσεως και θα το ξεπληρώσουν εδώ με αίμα.
Αυτοί έκαναν το σχίσμα και δυστυχώς εγκλώβισαν σχεδόν όλο το λαό κάτω από την ποιμαντική τους επιστασία.
Την εποχή της Φραγκοκρατίας στην Κύπρο και σε άλλα νησιά και περιοχές επιβλήθηκε δια των σταυροφόρων στις Ορθόδοξες Εκκλησίες και τα μοναστήρια η μνημόνευση των Λατίνων επισκόπων. Ο Άγιος Γερμανός Β΄ Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως (1222-1240) γράφει επιστολή στους Κυπρίους και τους λέγει:
«Εξορκίζω όλους τους λαϊκούς, όσοι είστε γνήσια τέκνα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, να φεύγετε ολοταχώς από τους Ιερείς που υπέπεσαν στην υποταγή των Λατίνων και μήτε σε Εκκλησία να συγκεντρώνεστε μαζί τους, μήτε να παίρνετε οποιαδήποτε ευλογία από τα χέρια τους. Είναι καλύτερα να προσεύχεσθε στο Θεό στα σπίτια σας μόνοι, παρά να συγκεντρώνεστε στην Εκκλησία μαζί με τους Λατινόφρονες. Ει δ΄άλλως, θα υποστείτε την ίδια κόλαση μ΄αυτούς».
Τι Λατίνοι επίσκοποι, τι λατινόφρονες οικουμενιστές επίσκοποι!
Πως είναι δυνατόν να σιωπήσουμε όταν η πίστη μας ξεπουλιέται και κανείς από τους υποτιθέμενους, ως εις τύπον Χριστού δεν τηρεί τα διατεταγμένα της Γραφής και των Αγίων;
Ο Άγιος Νεκτάριος είχε πει, ότι η εξωτερική ακοινωνησία προστατεύει από την εσωτερική αλλοτριότητα.
Είθε να επέμβει ο Θεός γρήγορα και να τους πάρει όλες τις εξουσίες που καταχράστηκαν προς ίδιον όφελος.
(Το παρόν κείμενο συνυπογράφεται και από τους μοναχούς που διώχθηκαν Π. Μόδεστο και Π. Σάββα και στάλθηκε στην Μητρόπολη Παραμυθίας και Γηρομερείου απ΄όπου και εκδιώχθηκαν).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου