Απὸ τὸ βιβλίο «ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ»
Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου, σελ. 124
O MEΓΑΣ ΑΠΑΤΕΩΝ
«…’Eν πάσῃ ἀπάτῃ τῆς ἀδικίας»(B΄ Θεσ. 2,10).
Ἀντίχριστοι εἶνε αὐτοὶ ποὺ πᾶνε κόντρα μὲ τὸ Χριστὸ καὶ τὴ διδασκαλία του· καὶ σ᾿ ὅλες τὶς ἐποχὲς ὑπάρχουν. Ἀλλά, ἄλλο εἶνε ὁ ἀντίχριστος καὶ ἄλλο οἱ ἀντίχριστοι. Ὅταν πλησιάζῃ τὸ τέλος τῆς ἀνθρωπότητος καὶ τὸ κακὸ θὰ φτάσῃ σὲ πολὺ μεγάλη ἀκμή, τότε θὰ παρουσιαστῇ καὶ ὁ ἀντίχριστος, ποὺ θὰ εἶνε ἡ συμπύκνωσις ὅλου τοῦ κακοῦ καὶ ἡ ἐκπροσώπησίς του.
Ὁ ἀντίχριστος θὰ ἔχῃ ὅλη τὴ δύναμι τοῦ σατανᾶ. Θὰ εἶνε ἕνα πρόσωπο τρομακτικό, ἀπαίσιο, τρομερό. Ὁ ἀπόστολος Παῦλος ἐδῶ μᾶς δίδει τὰ γνωρίσματά του. Μᾶς λέει, τί θὰ κάνῃ αὐτὸς ὁ ἀντίχριστος καὶ πῶς θὰ ἐμφανισθῇ στὸν κόσμο. Θὰ ἐμφανισθῇ ὡς ἀπατεώνας· «ἐν πάσῃ ἀπάτῃ τῆς ἀδικίας», μὲ κάθε ἄδικη ἀπάτη.
Ὁ διάβολος, ἂν παρουσιαζόταν ὅπως εἶνε, οἱ ἄνθρωποι θὰ «παθαίνανε συγκοπὴ» καὶ θὰ φεύγανε μακριά του. Δὲν θὰ τὸν πλησίαζε κανείς. Γι᾿ αὐτὸ φορεῖ μάσκες καὶ κρύβει τὸ φοβερὸ πρόσωπό του.
Παρουσιάζεται τελείως διαφορετικὸς ἀπ᾿ ὅ,τι εἶνε καὶ ἀποκρύπτει τὴν ἰδιότητά του. Κάνει ὅ,τι ἀκριβῶς ἔκανε μέσα στὸν παράδεισο, στὸν κῆπο τῆς Ἐδέμ. Ἂν ὁ σατανᾶς παρουσιαζόταν μὲ τὴ φρικτὴ μορφή του, ἡ Εὔα δὲν θὰ τὸν πλησίαζε· θὰ ἔφευγε μακριά του καὶ δὲν θὰ συνωμιλοῦσε μαζί του. Ἀλλὰ παρουσιάστηκε ὡς τὸ ὡραιότερο ζῷο τοῦ παραδείσου. Θὰ σᾶς φανῇ παράξενο αὐτὸ ποὺ λέω. Ναί· τὸ φίδι, ποὺ σήμερα εἶνε κάτι παγερὸ καὶ μᾶς προκαλεῖ φρίκη, τότε ἦταν τὸ ὡραιότερο πτηνὸ τοῦ παραδείσου. Μετὰ τὴν τιμωρία ἄλλαξε καὶ πῆρε τὴ σημερινὴ μορφή. Ὁ διάβολος παρουσιάστηκε ὡς τὸ ὡραιότερο πτηνὸ καὶ ἄρχισε συνομιλία μὲ τὴν Εὔα, τὴν ὁποία καὶ ἐξηπάτησε καὶ παρέσυρε. Μ᾿ αὐτὸ τὸν τρόπο παρουσιάζεται συνεχῶς ὁ σατανᾶς, ὡς ἀπατεών, καὶ προσπαθεῖ νὰ ἐξαπατήσῃ τοὺς ἀνθρώπους. Αὐτὸς εἶνε ὁ μέγας ἀπατεών.
Ἀλλὰ τὸ φοβερὸ εἶνε, ὅτι ὁ ἄνθρωπος δὲν ἀπατᾶται μόνο ἀπὸ τὸν διάβολο. Ἀπατᾶται καὶ ἀπὸ τὸν ἑαυτό του. Μπορεῖ νὰ ξέρῃ ξένες γλῶσσες, νὰ κατέχῃ ἐπιστῆμες, νὰ εἶνε διπλωμάτης, νὰ εἶνε ὁ εὐφυέστερος ὅλων. Καὶ ὅμως συλλαμβάνεται ἀπὸ ἕνα ἄλλο εἶδος ἀπάτης, τὴν αὐταπάτη. Συλλαμβάνεται ἀπὸ τὰ ἐσωτερικά του πάθη καὶ καταστρέφεται.
»Η νέα Αυτοκέφαλη Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας και η Ελληνική Καθολική Εκκλησία της Ουκρανίας συμφωνούν να αναπτύξουν από κοινού έναν χάρτη (ένα σχέδιο) συνεργασίας».
Προαναγγελίες συνεργασιῶν καί συμφωνιῶν προβάλλονται στά διεθνῆ ΜΜΕ ἀνάμεσα στόν προκαθήμενο τῆς »νέας Οὐκρανικῆς ἐκκλησίας» (νωπή εἶναι ἀκόμα ἡ ὑπογραφή τοῦ Φαναρίου) καί τόν προϊστάμενο τῶν Οὐνιτῶν τῆς Οὐκρανίας…!!!
Θά βρεθεῖ ἄραγε ἕνας Νέος Ἅγιος Δαμασκηνός (Στουδίτης, Ἐπίσκοπος Λητῆς καί Ρεντίνης), γιά νά βάλλει τά πράγματα στήν θέση τους στήν πολύπαθη Οὐκρανία (Μικρά Ρωσσία);
ΣΤΟ ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ: Τί ἔγινε στήν Οὐκρανία μέ τόν Ἅγιο Δαμασκηνό τόν Στουδίτη καί τούς τότε Οὐνίτες…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου