Παρασκευή 26 Απριλίου 2019

ΤΗΣ ΕΡΙΞΕ ΒΕΝΖΙΝΗ, ΤΗΝ ΕΚΑΨΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ….ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ


Ανατριχιαστική κατάθεση από τον νέο που δικάζεται επειδή σκότωσε πυρπολώντας την κοπέλα του: Μόνη της έριξε την βενζίνη

Ενώπιον του δικαστηρίου εμφανίστηκε ο νέος που έκαψε την κοπέλα του στην Προύσα, μετά από καβγά, ρίχνοντας πάνω της βενζίνη. Στην κατάθεση του είπε πως ¨Όταν εγώ έριξα βενζίνη στα χέρια μου, έριξε και εκείνη βενζίνη πάνω της. Όταν άναψα τον αναπτήρα, πήραν φωτιά τα χέρια μου και πήρε φωτιά και εκείνη, Και οι δύο καήκαμε¨.

Ο Ουμίτ Βαρόλ (30) που δικάζεται με την κατηγορία πως μετά από καβγά με την κοπέλα του την Σενγκιούλ Βατανσεβέρ, ευρισκόμενοι στο αυτοκίνητο της έριξε βενζίνη και την έκαψε, εμφανίστηκε ενώπιον του δικαστή. Ο προφυλακισμένος Βαρόλ είπε: ¨Επειδή η οικογένεια της δεν ήθελε να παντρευτούμε ξέσπασε λογομαχία ανάμεσα μας. Όταν εγώ έριξα βενζίνη στα χέρια μου, έριξε και εκείνη βενζίνη πάνω της. Όταν άναψα τον αναπτήρα, πήραν φωτιά τα χέρια μου και πήρε φωτιά και εκείνη, Και οι δύο καήκαμε Σβήσαμε τους εαυτούς μας και ανεβήκαμε στο αυτοκίνητο. Σίγουρα πρόθεση μου δεν ήταν να την σκοτώσω¨.

ΤΗΣ ΕΒΑΛΕ ΦΩΤΙΑ ΓΥΜΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΤΑΞΕ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ
Το περιστατικό συνέβη τον περασμένο Σεπτέμβριο στην συνοικία Μιλλέτ της επαρχία Γιλντιρίμ του νομού Προύσας. Ο καταγόμενος από το Ντόμανιτς του νομού Καισάρειας Ουμίτ Βαρόλ, όταν η Σενγκιούλ Βατανσεβέρ με την οποία είχε σχέση, του ζήτησε να χωρίσουν, αυτός την πυρπόλησε με βενζίνη και γυμνή όντας την πέταξε στον δρόμο. Ο ίδιος τραυματίστηκε και έφυγε με το αυτοκίνητο του.
Οι στιγμές φρίκης είχαν καταγραφεί από κάμερα. Η κοπέλα βαριά τραυματισμένη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Ο Ουμίτ Βαρόλ που σύντομα μετά το περιστατικό συνελήφθη, μεταφέρθηκε κι αυτός στο νοσοκομείο για νοσηλεία. Και οι δύο αργότερα μεταφέρθηκαν στην Κωνσταντινούπολη. Αλλά η Βατανσεβέρ δύο μέρες μετά πέθανε. Ο Ουμίτ Βαρόλ μετά από την νοσηλεία του, προφυλακίστηκε.
………………
Η Χανιφέ Οζτούρκ-αδερφή της Σενγιούλ Βατανσεβέρ, ανέφερε πως πρώτη φορά έβλεπε τον κατηγορούμενο και συνέχισε λέγοντας: ¨Η αδερφή μου πριν από 3 μήνες μου είπε πως χώρισε από αυτόν. Μάλιστα άλλαξε και νούμερο τηλεφώνου επειδή της έστελνε μηνύματα με απειλές και προσβολές. Ένα μήνα πριν από το περιστατικό άρχισαν να έρχονται και σε μένα μηνύματα με απειλές και προσβολές. Μου έλεγε πως θα σκοτώσει την αδερφή μου . Μια μέρα πριν από το περιστατικό μου έστειλε ένα μήνυμα-σχήμα με την έννοια του ¨εντάξει¨. Δεν το κατάλαβα. Την άλλη μέρα τηλεφώνησα στην αδερφή μου αλλά δεν την βρήκα. Συνέχισα να την αναζητώ. Λίγο μετά με πήρε τηλέφωνο η αδερφή μου και μου είπε πως ¨Αυτός ο μανιακός με βρήκε, με έκαψε, θα με σκοτώσει, είμαι εκεί στις πολυκατοικίες¨. Έκλεισε το τηλέφωνο της και εγώ τηλεφώνησα στην αστυνομία.  Μετά μου τηλεφώνησε μια γυναίκα και μου είπε πως η αδερφή μου είναι στο νοσοκομείο. Έχω υποβάλει καταγγελία, ζητώ την τιμωρία του.¨
…………….
Sondakika  24/4/2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου