Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Σφακιανάκης: Είμαι μαζί σας - είπε από σκηνής - σε μέλη της Χρυσής Αυγής «Η αιτία που εγώ σας υποστηρίζω είναι γιατί κάνετε αντίσταση»

Εκδήλωση σε νυχτερινό κέντρο που τραγουδάει ο Νότης Σφακιανάκης, πραγματοποίησε το βράδυ της περασμένης Παρασκευής η Χρυσή Αυγή.

Υποστηρικτές της ακροδεξιάς οργάνωσης φώναζαν μεταξύ άλλων το σύνθημα «αίμα – τιμή – Χρυσή Αυγή» με τον Σφακιανάκη να τους εκθειάζει λέγοντας πως αυτό που κάνουν είναι αντίσταση και συνέχισε λέγοντας πως ο μοναδικός λόγος που δεν συμμετέχει μαζί τους, στα συνθήματα, είναι «εγώ το έχω μέσα μου, δεν χρειάζεται να το φωνάζουμε».


Οι χρυσαυγίτες άρχισαν τα συνθήματα όταν ο τραγουδιστής ερμήνευσε το «Ήταν τρελός», ενώ στο videowall πίσω του έπαιζε βίντεο με τη δολοφονία του Σολωμού Σολωμού στην Κύπρο, ενώ είπε πως αν ο Σολομώντας ζούσε θα «ήταν μαζί σας».


Όσον αφορά τη Χρυσή Αυγή είπε επίσης: «Η αιτία που εγώ σας υποστηρίζω είναι γιατί κάνετε αντίσταση. Κι εγώ υποστηρίζω τους αντιστασιακούς του σήμερα».

Στη συνέχεια είπε και άλλα πράγματα, τα οποία μπορείτε να δείτε στο βίντεο που ακολουθεί (το επίμαχο σημείο από το 06:35):

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου