Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

…ανθρωπάκια, ανάξια, ανίκανα, φοβισμένα, δειλά… παρασημοφορημένα όμως…



βλεποντας αυτη την φωτογραφια με αυτους τους θεσμικους εκπροσωπους της σημερινής πολιτειακής ηγεσίας! τι θα ένοιωθες;; εκτος απο μιζέρια, θυμό, αγανάκτηση και θλίψη, ειναι μονο εγω που τα βλεπω ως πολιτικα ανθρωπάκια, ανάξια, ανίκανα, φοβισμένα, δειλά;; ουτε παλιάτσοι σε τσιρκο, ουτε κομπάρσοι σε θίασο!
Μιχάλης Χριστοδουλίδης
Και ένα ωραίο σχόλιο που συνοδεύει τον εύστοχο άνω σχολιασμό.
Ευλαλία είπε…

Ο αριστερά της φωτογραφιας που φοραει γραβάτα είναι μόνο για να κόβει κορδέλες σε εγκαίνια.
Εγω αυτό εχω καταλαβει.
Ο δεξια της φωτογραφιας μαλλον είναι διασημος για να στεκει διπλα στον κυριο των εγκαινίων αλλα εμενα μου θυμιζει μπακάλη σε ασπρομαυρη ελληνικη ταινια του ΄60.
Ας μου επιτραπεί όμως κι εμένα να προσθέσω έναν δικό μου σχολιασμό;
…ανθρωπάκια, ανάξια, ανίκανα, φοβισμένα, δειλά … παρασημοφορημένα όμως



Είναι και αυτό μια κάποια λύσις ….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου