Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019

Η ΜΑΣΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΣΙΣ ΧΡΙΣΤΟΥ». ΑΠANTHΣΗ ΣΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΛΑΡΙΣΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ· ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ & ΝΑ ΕΥΛΟΓΟΥΝ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖIΑ ΤΩΝ ΡΟΤΑΡΙΑΝΩΝ & ΤΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ


 

ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ & ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΛΑΡΙΣΗΣ

ΑΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΥΓΕΝΕΙΑ Ή ΑΓΕΝΕΙΑ ΕΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΣ ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΣΗ ΤΡΑΠΕΖΙ ΡΟΤΑΡΙΑΝΩΝ.

Ἐμεῖς ρωτοῦμε: Τι δουλεια έχει να πάει στον προθάλαμο τῆς μασονίας ἕνας ὀρθοδοξος κληρικός· για να εισπράξει τυχερά;

«Η ΜΑΣΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΣΙΣ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΘΕΩΡΩ ΑΞΙΟΝ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΘΕ ΚΛΗΡΙΚΟ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΑΥΤΟ» (Απόφαση της Ιεραρχίας της Ελλάδος)
http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=43031#more-43031

Ο Κληρικός σας απλά, ευλόγησε ένα τραπέζι Ροταριανών και αποχώρησε αμέσως. Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω καλοπροαίρετα τα εξής:

1) Ήταν λογικό εφόσον ζητήθηκε Κληρικός, απλά να τους να ευλογήσει το τραπέζι, αυτός να αποχωρήσει αμέσως χωρίς να φάει ούτε μπουκιά;; Αυτό ήταν αγένεια και για τους προσκαλούντες τον ΚληρικόMasonia π.

ΔΕΝ ΕΥΛΟΓΗΣΕ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΠΟΥ ΕΚΛΗΘΗΚΕ ΕΠΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΕΛΥΕ ΤΗΝ ΝΗΣΤΕΙΑ
Ο Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αυγουστινος Καντιώτης λίγους μῆνες μετὰ τὴν χειροτονία του εἰς ἐπίσκοπον, δεν ευλόγησε το τραπέζι που ἔκανε η δικτατορία στη Φλώρινα,προς τιμη τῆς επισκέψεως του Παττακου. Ἦταν Τεσσαρακοστή και φυσικὰ στὸ τραπέζι εἶχαν κρέατα καὶ γουρουνόπουλα. Ὁ ἐπίσκοπος πῆγε, ἀλλὰ δὲν ευλόγησε τὸ τραπέζι και ἔφυγε. Εἶπε στὸν Παττακό· Σήμερα εἶναι ἡ ἡμέρα νηστείας και ἐδῶ τὴν καταπατεῖτε, γι᾽᾽αυτὸ δὲν μπορῶ νὰ εὐλογήσω τὸ τραπέζι, ἀν θέλετε στὴν Μητρόπολη ἔχουμε φακές, ἐλάτε ἐκεῖ νὰ φᾶμε. Προς τιμή τοῦ Παττακοῦ ἀφησε τὸ στρωμμένο τραπέζι καὶ τοὺς ἐπισήμους και έφαγε φακές στη Μητρόπολη.
Ξεσηκώθηκε θύελλα εναντίον του γενναίου επισκόπου, από τις αρχες και εξουσίες, που ηταν στο τραπέζι. Πίεσαν τον ‘αρχιεπίσκοπο Ιερωνυμο Α, για να τον πετάξη από τη Μητρόπολη Φλωρίνης. Δεν τα κατάφεραν. Ο Ιερωνυμος ‘αντιστάθηκε και δεν υποχώρησε στις πιέσεις τους.
Διαβάστε συνέντευξη του ‘αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Α´, που εδωσε το 1975, στην εφημεριδα:
EΘNIKOΣ KHPYΞ 21/3/1975
Διὰ πρώτην φορὰν εἰς τὸ φῶς τῆς δημοσιότητος

ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΕΝΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ

Γραμμένο ἀπὸ τὸν τ. Ἀρχιεπίσκοπο κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΝ

«Ἀπομακρύνατε τὸν Καντιώτη πρὶν ἀναγκασθῶμεν νὰ λάβωμεν μέτρα!»

http://www.augoustinos-kantiotis.gr/wp-content/uploads/2015/12/%CE%91%CF%81%CF%87.-%CE%99%CE%B5%CF%81%CF%89%CE%BD.-%CF%80.-%CE%91%CF%85%CE%B3%CE%BF%CF%85%CF%83%CF%84.jpgAI ΠIEΣEIΣ TOY TOTE YΠOYPΓOY B. EΛΛAΔOΣ, TOY ΓENIKOY EΠITEΛEIOY KAI THΣ K.Y.Π., ΩΣ KAI TO IΣTOPIKON THΣ YΠOBOΛHΣ TOY EIΣ IATPIKHN EΞETAΣIN. Διαβαστε την συνέχεια εδω: http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=50293#more-50293

Τότε ἔβαλαν εφαρμογή την μέθοδο των ὁλοκληρωτηκῶν καθεστώτων και εστειλαν ψυχιάτρους για να τον βγάλουνε τρελλό! Ο διοικητης της αστυνομίας Φλωρίνης στάθηκε παλληκάρι. Δεν τους συνόδευσε στην Μητρόπολη και υπέβαλε την παραίτησή του.
Οἱ σημερινοι δειλοί, φιλοδοξοι ἐπίσκοποι, που ἐνδιαφέρονται μόνο για πανηγύρια, θελουν να λένε καλημέρα και στο Θεό και στο διαβολο, για να μη χάσουν την εὐνοια τῶν μασόνων και των ἀθέων!!

Ο κ. Ιερώνυμος (Νικολόπουλος) Δεσπότης Λαρίσης απαντά στην ανοικτή επιστολή του κ. Χρίστου Παναγιώτου σχετικά με τους ΡΟΤΑΡΥ και δημιουγεί περισσότερες απορίες αντί να επιλύει. Οι πιστοί πλέον επιφυλάσσονται μαζί του
https://agonasax.blogspot.com/2019/05/blog-post_42.html
Σεβασμιώτατε, θα ήθελα να σταθώ σε αυτό που αναφέρετε, ότι ο Κληρικός σας απλά, ευλόγησε ένα τραπέζι Ροταριανών και αποχώρησε αμέσως. Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω καλοπροαίρετα τα εξής:
1) Ήταν λογικό εφόσον ζητήθηκε Κληρικός, απλά να τους να ευλογήσει το τραπέζι, αυτός να αποχωρήσει αμέσως χωρίς να φάει ούτε μπουκιά;;
Αυτό ήταν αγένεια και για τους προσκαλούντες τον Κληρικό αλλά και μία αψυχολόγητη κίνηση και απο την μεριά του Κληρικού!
2) Γράφετε στην απαντητική επιστολή σας : » Μακάρι καί ἄλλοι (τοπικοί σύλλογοι, φορεῖς, ἑνώσεις κλπ), οἱ ὁποῖοι διοργανώνουν συνεστιάσεις, νά ζητοῦσαν τήν καθιερωμένη εὐλογία τῆς τραπέζης».
Η ευλογία μίας τράπεζας φαγητών προϋποθέτει ασφαλώς, την προσευχή έναρξης του γεύματος, είναι όμως ευκόλως εννοούμενο ότι γεύμα που ξεκινάει με προσευχή πρέπει να λήγει εξ ίσου με προσευχή !
Διαφορετικά πρόκειται ή για επιπολαιότητα ή για εμπαιγμό! Γιατί δεν επανακλήθηκε λοιπόν, μετά το πέρας του γεύματος ο Κληρικός σας, (ή άλλος Κληρικός), να απαγγείλει και την προσευχή λήξης, με το γνωστὀ » Εὐχαριστοῦμέν σοι, Χριστὲ ὁ Θεὸς ἡμῶν, ὅτι ἐνέπλησας ἡμᾶς τῶν ἐπιγείων σου ἀγαθῶν»;;
Ἐστω και άν δεχτούμε ότι ήταν αδύνατο Κληρικός να επανέλθει για να κάνει απόλυση προσευχής στην ομήγυρη τους. Ποιός νοήμων άνθρωπος θα πίστευε ότι οι κύριοι αυτοί
τελείωσαν το γεύμα τους με προσευχή και »δι’ευχών» όπως θα ήταν λογικό σύμφωνα με
την επιθύμια προσευχής που »αιτήθηκαν» για την έναρξη του;;
Μία προσευχή γεύματος Ιερωμένου σε τρἰτους, ασφαλώς και μπορεί να συμβεί, ούτε και είναι κακό, μὀνο όμως όταν υπάρχουν έκτακτες και απρόσμενες συνθήκες.
Επι παραδείγματι, να είμαστε σε ένα εστιατόριο, και έξαφνα να δούμε να διέρχεται τον
χώρο εκείνο έενας άγνωστος σε εμας, Κληρικός, και πολύ σωστά απο ευλάβεια να ζητήσουμε επι τόπου να ευλογήσει το γεύμα μας και να αποχωρήσει.
Άλλο όμως αυτό και άλλο να έχει προγραμματιστεί επισήμως, μία »έκτακτη» παρουσία Κληρικού, Σεβασμιότατε. Δεν νομίζετε;
3) Γράφετε ακόμα στην απαντητική σας επιστολή: » ἡ Ἱερά Μητρόπολη προσεκλήθη νά ἀποστείλει κάποιον Κληρικό, ὄχι γιά νά ἀναπέμψει προσευχή σέ συγκέντρωση τῶν Ρόταρι»
Απο που προκύπτει στην παράδοση και θεολογία της εκκλησίας ότι η προσευχή φαγητού
δεν αποτελεί συμπροσευχή ;;
4) Άρα λοιπόν επι ποίου πράγματος ο Κληρικός σας επικαλέστηκε την Θεία δύναμη και ευλογία αλλά και τί φρονούσε ο καθένας απο αυτούς σε θἐματα Πίστεως, όταν άκουγε την »περίεργη» αυτή δέηση του Κληρικού σας;
5) Είναι απαραίτητη η παρουσία Κληρικού σε κάθε γεύμα λαϊκών για να ευλογεί αυτό;
6) Δεν μπορούν οι λαϊκοί απο μόνοι τους να τελούν προσευχή κατα τα γεύματα τους;
Αυτά, και εύχομαι ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.
«Δέν εἶχα πειστικό λόγο νά ἀρνηθῶ, δέν εἶχα κάτι πού θά μέ κάλυπτε καί θά δικαιολογοῦσε μία ἄρνηση τῆς Ἐκκλησίας.»

http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=73921

1 σχόλιο:

  1. I δ ο υ μια προτροπή - νουθεσία προς τους ανήκοντες σε τεκτονικές στοές : Αν αποφασίσετε να φύγετε από τον τεκτονισμό , μ η διστασετε . Οι όρκοι τους οποίους δώσατε όταν ενταχτηκατε σε στοές , δ ε σας δεσμεύουν δ ι ο τ ι είναι προϊον ε ξ α π α τ η σ η ς . Τα π ε π ρ α γ μ ε ν α σας στη σ α τ α ν ι κ η ομήγυρη δ ι α γ ρ α φ ο ν τ α ι δια π α ν τ ο ς ως εξής : Ο μ ο λ ο γ ε ι τ ε τη π ι σ τ η σας στον Χριστό ; Ζ η τ α τ ε την α φ ε σ η των αμαρτιών ; Σ Ω Ζ Ε Σ Τ Ε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή