Κυριακή 22 Ιουλίου 2018

Πανθρακικό Συλλαλητήριο για την Μακεδονία στην Κομοτηνή




Πανθρακικό Συλλαλητήριο για την Μακεδονία στην Κομοτηνή 



Κεντρική Πλατεία Κομοτηνής , 8μμ

Γράφει η Μαρία Κιζιρίδου

Προσπάθησα να ξεχωρίσω κάποια φράση για να βάλω ως σχόλιο στην κοινοποίησή μου αυτήν αλλά η κάθε λέξη ήταν τόσο σημαντική που δεν τα κατάφερα.

Αποφάσισα να γράψω λοιπόν κάποια ερωτηματικά που πιστεύω ότι υπάρχουν σε όλους τους Έλληνες και τα οποία απαντώνται σε αυτήν την συνέντευξη.

Συνέντευξη που πήρε ο Δημήτρης Φιλιππίδης από τη συχνότητα Hellas fm της New York στον  Θεοφάνη Μαλκίδη.

α. Είναι πραγματικά τελειωμένη η υπόθεση του ονόματος Μακεδονία;

β. Ποιοι ή μάλλον πιο κράτος κρύβεται πίσω από αυτήν την εμμονή του ονόματος και γιατί;

γ. Είναι τυχαία όσα γίνονται στη Θράκη; Οι παραβιάσεις των Τούρκων και η κράτηση των Ελλήνων στρατιωτών (χωρίς κατηγορία);

δ. Γιατί δε γίνεται δημοψήφισμα;

ε. Με ποιους τρόπους εμείς οι πολίτες μπορούμε να σταματήσουμε αυτόν τον ακρωτηριασμό της Ελλάδας;

Εγώ άκουσα και την τελευταία λέξη αυτής της συνέντευξης και θα είμαι στο συλλαλητήριο της Θράκης την Κυριακή 22 Ιουλίου. 

Και θα είμαι στο συλλαλητήριο της Αλεξάνδρειας στις 30 Ιουλίου. 
Και θα είμαι μπροστά όπου μπορώ και με όσες δυνάμεις μπορώ στην υπεράσπιση της αγαπημένης μου πατρίδας.

Εσείς;

Ακούστε τη συνέντευξη 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου