·
ΟΛΜΕ: Παράσταση διαμαρτυρίας και συνάντηση για τα διαπολιτισμικά
σχολεία
Έγινε
χθες παράσταση διαμαρτυρίας του ΔΣ της ΟΛΜΕ, εκπροσώπων από ΔΣ ΕΛΜΕ, καθηγητών
των διαπολιτισμικών σχολείων της Αθήνας και μαθητών από τα σχολεία αυτά.
Η συνάντηση έγινε με τους συμβούλους του
Υπουργού παιδείας (κ. Τρίμη και κ. Μηλιώνη) καθώς έλλειπε ο ίδιος αλλά και ο
γενικός Γραμματέας που είναι αρμόδιος για την εκπαίδευση των προσφύγων γενικά.
Από την αρχή της συνάντησης μας τονίστηκε ότι
ο ΓΓ δεν είναι διαθέσιμος και ότι θα καταγράψουν και θα μεταφέρουν όσα θα
ειπωθούν.
Παρουσιάστηκαν τα αιτήματα:
-
Μείωση των μαθητών ανά τάξη (αυτή
τη στιγμή έχουν 27 μαθητές ανά τάξη), λόγω των ιδιαιτεροτήτων
-
Πρόσληψη υποστηρικτικού προσωπικού
( ψυχολόγοι, κονωνικοί λειτουργοί, διερμηνείς, κ.α.) λόγω των προβλημάτων της
κοινωνικοποίησης και της επικοινωνίας.
-
Δημιουργία αναλυτικών
προγραμμάτων.
-
Άμεσα εγχειρίδια για την ελληνική ως ξένη
γλώσσα. Αυτή τη στιγμή μοιράζονται μόνο
φωτοτυπίες.
-
Χρειάζονται γραμματειακή υποστήριξη.
-
Σίτιση των μαθητών κατά τη
διάρκεια του ωραρίου του σχολείου.
-
Δεν μπορούν να εγγράψουν άλλους
μαθητές.
-
Γίνονται συνέχεια συγκρούσεις
μεταξύ των μαθητών και καλείται συνέχεια η αστυνομία.
Συμφωνήθηκε να γίνει συνάντηση με τον Γενικό
Γραμματέα την επόμενη εβδομάδα.
·
Τι μέλλει γενέσθαι με το
μάθημα της Ιστορίας;
Στις 5
Απριλίου 2017, στον ιστότοπο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
αναρτήθηκε το πόρισμα της επιτροπής, στην οποία ανατέθηκε η εκπόνηση
του Σχεδίου Προγραμμάτων Σπουδών για το μάθημα της Ιστορίας στην Υποχρεωτική
Εκπαίδευση.
Έως σήμερα, η πρόταση έχει απορριφθεί,
ενδεικτικά, από την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων και από την Εταιρεία Ελλήνων
Φιλολόγων. Περαιτέρω, σοβαρές ενστάσεις έχει εκφράσει το Τμήμα Ιστορίας και
Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάσθε:
1. Έχετε εγκρίνει την εν λόγω πρόταση;
• Αν ναι, σκοπεύετε να προχωρήσετε στην
προκήρυξη συγγραφής σχολικών εγχειριδίων με βάση τη νέα ύλη;
• Αν όχι, υπάρχει κάποια ανάλογη επιτροπή που
προετοιμάζει εναλλακτική πρόταση; Σε ποια κατεύθυνση;
2. Δεδομένου ότι η συγκεκριμένη πρόταση δεν
καλύπτει την Β΄ και Γ΄ Λυκείου, ποια είναι η πρόθεση του Υπουργείου ως προς τη
διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στις δύο αυτές τάξεις;
Νίκη Κ. Κεραμέως, Επικρατείας
- Κλειστά πολλά σχολεία στις 4 Δεκέμβρη
Νέες κινητοποιήσεις μαθητών στις 4/12 με
κλειστά σχολεία και πορεία μαθητών.
Η
ανακοίνωση
Δυναμώνουμε τον αγώνα μας για ένα σχολείο να
μορφώνει και όχι να εξοντώνει! Γινόμαστε περισσότεροι και συνεχίζουμε πιο
αποφασισμένοι τον αγώνα μας για το σχολείο και τη ζωή που μας αξίζει!
Η μεγάλη μαθητική πορεία στις 30 Οκτώβρη ήταν
μόνο η αρχή! Στις 4 Δεκέμβρη όλοι εμείς θα φωνάξουμε τα αιτήματά μας στον κ.
Υπουργό, που ισχυρίστηκε ότι «δεν έχουμε αιτήματα»!
Όλα όσα ζούμε στην καθημερινότητά μας, μέσα
και έξω από τα σχολεία μας αποδεικνύουν την ανάγκη να συνεχίσουμε ακόμα πιο
δυναμικά τους αγώνες μας!
Όλα όσα ζουν οι συμμαθητές μας και οι
οικογένειές τους σε όλες αυτές τις περιοχές που καταστράφηκαν από τις πλημμύρες
είναι μια ακόμα απόδειξη της εγκληματικής πολιτικής της σημερινής και όλων των
προηγούμενων κυβερνήσεων.
Είναι μια ακόμα απόδειξη πως η ζωή μας, όπως
και το δικαίωμά μας στη μόρφωση αντιμετωπίζεται ως κόστος, με αποτέλεσμα την
απουσία μέτρων που θα προστατέψουν εμάς και τις οικογένειές μας από φυσικά
φαινόμενα, όπως αυτά των τελευταίων ημερών.
Την ίδια ώρα η κυβέρνηση ετοιμάζει νομοσχέδιο
που κάνει το σχολείο ακόμα χειρότερο, ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ πανελλαδικού
τύπου από νωρίτερα, ακόμα ΠΙΟ ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΟ για εμάς και τις οικογένειές μας, που
βάζει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΜΠΟΔΙΑ στο δικαίωμά μας στη μόρφωση, που μας βάζει σε ένα
ατέλειωτο κυνήγι των «sos», πάντα με τις «ευλογίες» της Ευρωπαϊκής Ένωσης!
ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ, ΟΙ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ
ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ!
- Υπολειπόμενες πιστώσεις για προσλήψεις
αναπληρωτών
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μετά από επικοινωνία που είχαμε σήμερα με το
Υπουργείο Παιδείας και την ενημέρωση που έχουμε ήδη αναρτήσει ανακεφαλαιώνουμε
για τις προσλήψεις τα παρακάτω:
Α/θμια
ΕΣΠΑ:
400 υπολειπόμενες πιστώσεις γενικής που θα
διατεθούν άμεσα
Περίπου 40 πιστώσεις παράλληλης στήριξης από
μη αναλήψεις υπηρεσίας
Περίπου 100 πιστώσεις ΣΜΕΑΕ που προκύπτουν από
τις υπολειπόμενες 71
Άδειες άνευ αποδοχών:
400 πιστώσεις γενική (όλων των ειδικοτήτων)
και 100 Ειδικής Αγωγής από τις 1335
Β/θμια
ΕΣΠΑ:
Καμία
Άδειες
άνευ αποδοχών
Περίπου 835 πιστώσεις από τις 1335
*ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε καμία περίπτωση δεν θα διατεθεί
το σύνολο των πιστώσεων σε μία φάση όπως έχουμε ήδη ενημερώσει. Αρκετές
πιστώσεις από τις άδειες άνευ αποδοχών θα κρατηθούν για ενδεχόμενα κενά που θα
προκύψουν από άδειες.
- Κινητοποίηση και διαμαρτυρία για το Πιστοποιητικό
Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας
Από της 10.30πμ βρίσκονταν στο κεντρικό κτίριο
του ΕΚΠΑ δεκάδες φοιτητές που προετοίμαζαν θερμή υποδοχή στον Υπ Παιδείας
Γαβρόγλου και μαζική παρέμβαση στο συνέδριο του ΕΚΠΑ ενάντια στα σχέδια του υπ.
Παιδείας (πρόταση του ΙΕΠ) για το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής
επάρκειας που καταργεί πλήρως τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχίων
Φοιτητικοί σύλλογοι καλούν σε συγκέντρωση στις
2μμ στο ΕΚΠΑ – Προπύλαια όπου αναμένεται ο Υπ Παιδείας για να συμμετέχει στο
σχετικό τραπέζι συζήτησης στο συνέδριο.
Σε συγκέντρωση στο ΕΚΠΑ στις 2.30μμ
καλεί για τον ίδιο λόγο και το Συντονιστικό αναπληρωτών και
αδιόριστων καθώς και σύλλογοι
εκπαιδευτικών ΠΕ
- Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής
Επάρκειας. Η απαξίωση των πτυχίων μας δε θα περάσει!
Ανακοίνωση συντονιστικό αναπληρωτών
αδιόριστων εκπαιδευτικών
Το τελευταίο διάστημα ήρθε στο φως της
δημοσιότητας η εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) για τη
θεσμοθέτηση του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ως
απαραίτητης προϋπόθεσης εργασίας για τους εκπαιδευτικούς. Πιο συγκεκριμένα, το
Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας θα αφορά όχι μόνο για τους
αποφοίτους των παιδαγωγικών τμημάτων και των καθηγητικών σχολών αλλά και τους
ήδη εργαζομένους εκπαιδευτικούς στη δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση, μόνιμους
και αναπληρωτές.
ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΝ
ΚΑΙ ΤΙ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ...
Προς αυτή την κατεύθυνση:
ü Είναι χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας Γαβρόγλου για
αυστηρό πρόγραμμα επιμόρφωσης, που θα οδηγεί στην απόκτηση του εν λόγω
πιστοποιητικού.
ü Εξίσου χαρακτηριστικό είναι το πνεύμα και το γράμμα του διαβόητου
πορίσματος Λιάκου για τη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού σε συνθήκες
μηδενικών διορισμών: «όλοι θα τα διδάσκουν όλα», ανεξαρτήτως ειδικότητας. Με
λίγα και απλά λόγια, δηλαδή, ο εκπαιδευτικός θα γίνεται ένα «πολυεργαλείο» που
τα κάνει όλα: ο κοινωνιολόγος, ο οικονομολόγος και ο πολιτικών επιστημών θα
γίνεται και θεολόγος, οι συνάδελφοι αγγλικών/γαλλικών/γερμανικών και ιστορικοί,
οι φιλόλογοι και θεολόγοι ή θεατρολόγοι, οι δάσκαλοι και γυμναστές, οι
πληροφορικής και μαθηματικοί ή γεωγράφοι, τα μαθήματα εικαστικών,
μουσικής και θεατρικής αγωγής ενοποιούνται, δηλαδή όλες οι τέχνες ένα πράγμα,
όπου θα ζωγραφίζουμε, θα τραγουδάμε και άλλα τραγελαφικά παρόμοια.
ü Σύμφωνα, λοιπόν, με τις εξαγγελίες του ΙΕΠ, ο
εκπαιδευτικός-«πολυεργαλείο» θα υποχρεούται όχι μόνο να διαθέτει βάσει των
σπουδών και του πτυχίου του την επιστημονική γνώση του πανεπιστημιακού
τμήματος, αλλά και "εφάμιλλη ικανότητα διδασκαλίας" όλων των συναφών
επιστημονικών πεδίων. Φυσικά αυτή η «ικανότητά» του θα αποκτιέται με το
Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας.
Βγάζοντας, λοιπόν, από το χρονοντούλαπο της
ιστορίας το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας, διάταξη ψηφισμένη στο Νόμο
Αρσένη (ν. 2525/1997) αλλά πρακτικά ανενεργή μετά τις μεγαλειώδεις
κινητοποιήσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας και δη των φοιτητικών συλλόγων των
καθηγητικών σχολών και των παιδαγωγικών τμημάτων κατά τη διετία 1997-1999,
ΙΕΠ-Υπουργείο Παιδείας και κυβέρνηση σκοπεύουν:
1. Να δημιουργήσουν έναν μηχανισμό
πιστοποίησης της διδακτικής ιδιότητας για δασκάλους και καθηγητές μετά την
κτήση του πτυχίου μας. Σε αυτόν τον μηχανισμό δεν θα έχουν φυσικά όλοι
πρόσβαση, καθώς θα επιλέγονται οι επιμορφούμενοι πιθανόν με σειρά
προτεραιότητας, ενώ προτείνεται και η επιβολή διδάκτρων. Συνεπώς, το
Πιστοποιητικό δεν θα έχουν τη δυνατότητα να το αποκτήσουν όλοι οι συνάδελφοι,
αλλά μόνο εκείνοι που θα είναι σε θέση να κάνουν νέες θυσίες σε χρόνο και χρήμα
από τον πενιχρό μισθό τους. Έτσι, εφόσον το Πιστοποιητικό δεν θα μπορεί να
αποκτηθεί από όλους, θα μετατρεπόμαστε από συνάδελφοι σε κανίβαλους και θα
ανταγωνιζόμαστε για μια θέση στον ήλιο της ελαστικής εργασίας.
2. Στον πρώτο χρόνο εισαγωγικής επιμόρφωσης
για την απόκτηση του Πιστοποιητικού, προβλέπονται μέντορας και
αξιολόγηση των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών, δηλαδή εφαρμογή του ν. 3848/10
(Νόμος Διαμαντοπούλου), και φυσικά εξετάσεις για την απόκτηση του
Πιστοποιητικού. Ταυτόχρονα, προβλέπεται μειωμένο ωράριο για τους νέους άπειρους
εκπαιδευτικούς, που θα βρίσκονται υπό συνεχή επιτήρηση και αξιολόγηση, και
αυξημένο ωράριο για τους μονίμους.
3. Το πιστοποιητικό παιδαγωγικής και
διδακτικής επάρκειας θα αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή των
αδιόριστων εκπαιδευτικών στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (όποτε και αν αυτός γίνει).
Με τον τρόπο αυτό καταργούνται πλήρως τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχίων
μας και η αυτονόητη και αναφαίρετη εργασιακή μας προοπτική ως δασκάλων και
καθηγητών χωρίς επιπλέον φραγμούς και μηχανισμούς επιλογής και απόρριψής, όπως
ο διαγωνισμός-λαιμητόμος του ΑΣΕΠ. Ταυτόχρονα, είναι μέγιστος εξευτελισμός ο
εξαναγκασμός μας να περάσουμε για μια ακόμα φορά στην πίσω πλευρά των θρανίων
πέρα από διαγωνιζόμενοι και ως επιμορφούμενοι, όταν την τελευταία δεκαετία
έχουμε κρατήσει όρθια σε κάθε γωνιά της χώρας ως ωρομίσθιοι και αναπληρωτές τα
νηπιαγωγεία, τα δημοτικά, τα γυμνάσια και τα λύκεια.
4. Ακόμη, το πιστοποιητικό παιδαγωγικής και
διδακτικής επάρκειας θα αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για εργασία και
στην ιδιωτική εκπαίδευση, δηλαδή στα φροντιστήρια, τα ιδιωτικά σχολεία και τα
κέντρα μελέτης. Οι φορείς αυτοί, που λειτουργούν με όρους ελεύθερης αγοράς και
ελεύθερων απολύσεων, έχουν ήδη έχουν καταργήσει τα επαγγελματικά δικαιώματα των
πτυχίων θέτοντας διαρκή αξιολογικά κριτήρια για την πρόσληψη σε αυτά: εξετάσεις
πιστοποίησης επιστημονικής γνώσης, σεμινάρια, κάθε λογής επιμορφώσεις,
μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους, με το πιστοποιητικό να έρχεται σαν
κερασάκι στην τούρτα του ατομικού φακέλου προσόντων του μελλοντικού
εκπαιδευτικού. Ενός εκπαιδευτικού, δηλαδή, που θα είναι δια βίου
εκπαιδευόμενος, ανασφαλής, υπερ-προσοντούχος και κακοπληρωμένος ή και
απλήρωτος για μήνες, όπως όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά.
5. Το ΙΕΠ, παρεμβαίνει ανοιχτά στα προγράμματα
σπουδών των πανεπιστημίων, αφού θα εισηγείται τι θα περιλαμβάνονται ως μαθήματα
προκειμένου να πάρουν το περίφημο πιστοποιητικό. Υποτάσσει πλήρως την
παιδαγωγική επιστήμη στην fast-track διαδικασία κατάρτισης και
προσαρμογής στα Προγράμματα Σπουδών του σχολείου του ΟΟΣΑ-ΣΕΒ-Ε.Ε. Έτσι,
στα προτεινόμενα μαθήματα δεν υπάρχει πουθενά παιδαγωγική ή θεωρίες αγωγής.
"Ξαναγράφουν" τις επιστήμες, αφού η κοινωνιολογία πάει μαζί με την
ψυχολογία της εφηβείας.
ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ-ΕΕ-ΟΟΣΑ-ΔΝΤ...
Οι επιλογές αυτές κάθε άλλο παρά τυχαίες
είναι. Το σχέδιο της κυβέρνησης-ΕΕ-ΟΟΣΑ-ΔΝΤ είναι ένα σχολείο φθηνό,
αριστοκρατικό, υπάκουο στις ανάγκες της αγοράς και του κεφαλαίου, που θα κλίνει
σε όλες τις πτώσεις της έννοιες της αξιολόγησης και των συνεχών εξετάσεων. Ένα
σχολείο που δεν θα παρέχει μόρφωση αλλά δεξιότητες, εντατικοποιημένη ημιμάθεια
και μόνο την εξεταστικά αξιοποιήσιμη γνώση σε φροντιστηριακά πακέτα σημειώσεων.
Και σε ένα τέτοιο σχολείο δεν έχουν για τους ιθύνοντες καμιά θέση η μόνιμη,
σταθερή και αξιοπρεπής εργασία, αλλά εκπαιδευτικοί ανασφαλείς, περιπλανώμενοι,
πάντα με τον φόβο της απόλυσης, υπερ-προσοντούχοι που θα τα κάνουν όλα, θα
κοστίζουν λίγο και θα διεκδικούν ακόμη λιγότερα. Τίτλοι τέλους, λοιπόν,
για την ανορθογραφία μιας ολόκληρης εποχής που πρέπει ήδη να θεωρούμε βαρίδι
του παρελθόντος: το μαζικό σχολείο για όλα τα παιδιά, ειδικά το μαζικό γυμνάσιο
και λύκειο, το αναφαίρετο δικαίωμα της μόρφωσης και των σπουδών ως καθολικών
αγαθών για όλα τα παιδιά, το δικαίωμα κάθε εφήβου να βρίσκεται στις σχολικές
αίθουσες μέχρι τα 18 για να μην μείνει αναλφάβητος και να αποκτήσει απολυτήριο
λυκείου, τη μόνιμη, σταθερή και αξιοπρεπή εργασία των εκπαιδευτικών.
ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!
ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗ-ΕΡΓΑΣΙΑ-ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ
ΜΙΣΘΟ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
Απαιτούμε :
- Κατοχύρωση όλων των επαγγελματικών
δικαιωμάτων στο πτυχίο, το οποίο οφείλει να αποτελεί τη μοναδική προϋπόθεση για
μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους τους αδιόριστους αποφοίτους δασκάλους και
καθηγητές.
- Καμία αλλαγή στα προγράμματα σπουδών των
καθηγητικών και παιδαγωγικών τμημάτων στην κατεύθυνση διάσπασης των εργασιακών
δικαιωμάτων των πτυχίων και αφαίρεσης των μαθημάτων παιδαγωγικής, γενικής και
ειδικής διδακτικής.
- Εμπλουτισμός των προγραμμάτων σπουδών των
καθηγητικών και παιδαγωγικών τμημάτων με τα αναγκαία παιδαγωγικά
μαθήματα.
- Εισαγωγική επιμόρφωση των νεοδιόριστων
εκπαιδευτικών αμέσως μετά τον διορισμό τους.
- Περιοδική, ετήσια επιστημονική επιμόρφωση
όλων των εκπαιδευτικών με εκπαιδευτική άδεια, μισθό και απαλλαγή από τα
διδακτικά καθήκοντα. Η ετήσια επιστημονική επιμόρφωση να γίνεται υπό την αιγίδα
των σχολών του δημόσιου πανεπιστημίου.
ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ
ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
- Ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο, δημόσιο και
δωρεάν, που οφείλει να παρέχει ολόπλευρη μόρφωση σε όλα τα παιδιά. Πλήρης
ξενόγλωσση, εικαστική και φυσική αγωγή στο δημόσιο σχολείο. Όχι στις
κυβερνητικές εξαγγελίες και σχεδιασμούς για το φθηνό, αριστοκρατικό «Νέο Λύκειο
και ΕΠΑΛ» που διαλύουν οποιαδήποτε έννοια μόρφωσης, επιβάλλοντας την εξεταστική
εξόντωση των μαθητών και παρέχοντας μόνο την εξεταστικά αξιοποιήσιμη
γνώση.
- Κανένα παιδί εκτός σχολικών αιθουσών και
εκπαιδευτικών δομών, κανένας νέος χωρίς απολυτήριο λυκείου. Άμεση αναχαίτιση
της σχολικής διαρροής με έγκριση όλων των περικομμένων τμημάτων σε γενικά
λύκεια και ΕΠΑΛ, πλήρη επαναλειτουργία όλων των καταργημένων σχολικών
μονάδων-τάξεων-τμημάτων και αντισταθμιστική αγωγή των αδύναμων μαθητών για μια
εκπαίδευση των όλων και των ίσων.
- Ριζική μείωση των μαθητών ανά τμήμα για
στοιχειωδώς καλύτερα μαθησιακά και παιδαγωγικά αποτελέσματα: 20 μαθητές ανά
τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού των λυκείων, 10 στα εργαστηριακά
μαθήματα. Διδασκαλία των ξένων γλωσσών χωρίς περιορισμούς.
- Γενναία αύξηση των δημόσιων δαπανών για την
παιδεία.
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ, ΤΑ ΠΑΓΙΑ
ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΑ
- Μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών για
την άμεση κάλυψη των 25.000 τουλάχιστον κενών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια
εκπαίδευση, μετά τις αθρόες 32.000 συνταξιοδοτήσεις της τελευταίας δεκαετίας
των μηδενικών σχεδόν διορισμών. Χωρίς τους αναγκαίους μαζικούς διορισμούς τα
νηπιαγωγεία, τα δημοτικά, τα γυμνάσια και τα λύκεια δεν μπορούν στοιχειωδώς να
λειτουργήσουν. Διπλασιασμός του μισθού του πρωτοδιόριστου εκπαιδευτικού για να
ζούμε με αξιοπρέπεια και ασφάλεια από την εργασία μας.
- Πλήρης σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας.
- Πλήρης επαναλειτουργία της Ενισχυτικής
Διδασκαλίας και της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης με διαφανείς προσλήψεις από
τους πίνακες αναπληρωτών, λειτουργία όλων των αναγκαίων τμημάτων ένταξης,
πλήρης ένταξη των προσφυγόπουλων στο δημόσιο σχολείο.
- Κατάργηση του θεσμού του ωρομισθίου και του
αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου. Προσλήψεις αναπληρωτών αποκλειστικά για τα
έκτακτα λειτουργικά κενά των σχολείων έναντι του σημερινού αίσχους της μόνιμης
ελαστικής εργασίας-ανασφάλειας-περιπλάνησης της τελευταίας δεκαετίας και των
ατελείωτων θυσιών για ένα αβέβαιο μέλλον κάθε σχολική χρονιά.
- Πλήρη εργασιακά-ασφαλιστικά-συνδικαλιστικά
δικαιώματα για τους αναπληρωτές. Προστασία της μητρότητας με εξίσωση των αδειών
κύησης, λοχείας και ανατροφής του παιδιού με τις αντίστοιχες άδειες των μονίμων
συναδέλφων.
ΚΑΛΟΥΜΕ:
- Καλούμε την ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ να λάβουν άμεσα
καταδικαστικές αποφάσεις της πρότασης του ΙΕΠ για το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής
και Διδακτικής Επάρκειας, υπερασπίζοντας τα ενιαία επαγγελματικά δικαιώματα και
την εργασιακή προοπτική των αδιόριστων πτυχιούχων, των αναπληρωτών και των
μονίμων δασκάλων και καθηγητών.
- Καλούμε τους Φοιτητικούς Συλλόγους των
καθηγητικών σχολών και των παιδαγωγικών τμημάτων, καθώς και τις ΕΛΜΕ, τους
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τους Συλλόγους καθηγητών
στα φροντιστήρια να προχωρήσουν σε γενικές συνελεύσεις ενημέρωσης του κλάδου,
αποκάλυψης των σχεδιασμών του ΙΕΠ-Υπουργείου Παιδείας και καταδίκης τους,
οργανώνοντας πολύμορφες αγωνιστικές κινητοποιήσεις .
- Καλούμε τους Φοιτητικούς Συλλόγους σε
συνδιοργάνωση καμπάνιας κινητοποίησης του κλάδου με εκδηλώσεις, συζητήσεις και
ενημέρωση των συναδέλφων σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, σε φροντιστήρια και
χώρους μη τυπικής μάθησης.
- Καλούμε τα μέλη ΔΕΠ και τις Διοικήσεις των
πανεπιστημιακών παιδαγωγικών και καθηγητικών τμημάτων να προασπίσουν τα ενιαία
επαγγελματικά δικαιώματα και την εργασιακή προοπτική των φοιτητών και
πτυχιούχων τους απορρίπτοντας τη θεσμοθέτηση του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής
και Διδακτικής Επάρκειας.
ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗ-ΕΡΓΑΣΙΑ-ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ
ΜΙΣΘΟ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ
ΜΑΣ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ “ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ” ΣΤΟΝ ΚΑΛΑΘΟ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ!
- Καλούμε την ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ να λάβουν άμεσα
καταδικαστικές αποφάσεις της πρότασης του ΙΕΠ για το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής
και Διδακτικής Επάρκειας, υπερασπίζοντας τα ενιαία επαγγελματικά δικαιώματα και
την εργασιακή προοπτική των αδιόριστων πτυχιούχων, των αναπληρωτών και των
μονίμων δασκάλων και καθηγητών.
- Καλούμε τους Φοιτητικούς Συλλόγους των
καθηγητικών σχολών και των παιδαγωγικών τμημάτων, καθώς και τις ΕΛΜΕ, τους
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τους Συλλόγους καθηγητών
στα φροντιστήρια να προχωρήσουν σε γενικές συνελεύσεις ενημέρωσης του κλάδου,
αποκάλυψης των σχεδιασμών του ΙΕΠ-Υπουργείου Παιδείας και καταδίκης τους,
οργανώνοντας πολύμορφες αγωνιστικές κινητοποιήσεις .
- Καλούμε τους Φοιτητικούς Συλλόγους σε
συνδιοργάνωση καμπάνιας κινητοποίησης του κλάδου με εκδηλώσεις, συζητήσεις και
ενημέρωση των συναδέλφων σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, σε φροντιστήρια και
χώρους μη τυπικής μάθησης.
- Καλούμε τα μέλη ΔΕΠ και τις Διοικήσεις των
πανεπιστημιακών παιδαγωγικών και καθηγητικών τμημάτων να προασπίσουν τα ενιαία
επαγγελματικά δικαιώματα και την εργασιακή προοπτική των φοιτητών και
πτυχιούχων τους απορρίπτοντας τη θεσμοθέτηση του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής
και Διδακτικής Επάρκειας.
ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗ-ΕΡΓΑΣΙΑ-ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ
ΜΙΣΘΟ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ
ΜΑΣ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ “ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ” ΣΤΟΝ ΚΑΛΑΘΟ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ!
- Ανασυγκρότηση Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας
- Προσλήψεις
218 εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης στην ΕΑΕ, ως
προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου
Χρόνου για το σχολικό έτος 2017-2018
Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και
Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το σχολικό έτος 2017-2018, προσλαμβάνονται
218 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ02.ΕΑΕ, ΠΕ03.ΕΑΕ, ΠΕ03, ΠΕ04.ΕΑΕ,
ΠΕ04, ΠΕ08, ΠΕ09.ΕΑΕ, ΠΕ10.ΕΑΕ, ΠΕ11.ΕΑΕ, ΠΕ12, ΠΕ13.ΕΑΕ, ΠΕ14.ΕΑΕ, ΠΕ14,
ΠΕ16.01, ΤΕ16.00.ΕΑΕ, ΠΕ17.ΕΑΕ, ΠΕ18.ΕΑΕ, ΠΕ18 και ΠΕ19-20.ΕΑΕ Β/θμιας
Εκπαίδευσης στην ΕΑΕ, ως προσωρινοί αναπληρωτές πλήρους ωραρίου με σχέση
εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ
ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ,ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017/18» με κωδικό ΟΠΣ 5009808 του
Ε. Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν
στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας
από την Παρασκευή 1η Δεκεμβρίου έως και την Δευτέρα 4
Δεκεμβρίου 2017, όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση των
Προϊσταμένων των οικείων Δ/νσεων σε κενές θέσεις των Σχολικών Μονάδων Ειδικής
Αγωγής και Εκπαίδευσης ή/και των Τμημάτων Ένταξης των σχολείων της περιοχής που
προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2017-2018.
- Προσλήψεις
482 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών με
σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το σχολικό έτος
2017-2018
Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και
Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2017-2018
προσλαμβάνονται:
α) 43 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ60 ως
προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ενίσχυση της
προσχολικής εκπαίδευσης 2017-2018» με κωδικό ΟΠΣ 5009801 του Ε.Π.
«Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση
2014-2020».
β) 436 εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ70,
ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ16.01, ΠΕ18.41, ΠΕ19-20 και ΠΕ32(πλήρους
και μειωμένου ωραρίου) ως προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο υλοποίησης της
Πράξης «Ενιαίος Τύπος Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, 2017-2018» με κωδικό ΟΠΣ
5009814 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση
2014-2020».
γ) 3 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70 ως
προσωρινοί αναπληρωτές στα μειονοτικά σχολεία για το
ελληνόγλωσσο πρόγραμμα με δαπάνες από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ).
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν
στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από
την Παρασκευή 1 έως και τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017.
Ο πίνακας
των ονομάτων: http://www.minedu.gov.gr/news/31838-30-11-17-proslipseis-482-ekpaideftikon-protovathmias-ekpaidefsis-os-prosorinon-anapliroton-me-sxesi-ergasias-idiotikoy-dikaiou-orismenou-xronou-gia-to-sxoliko-etos-2017-2019
- Προσλήψεις
167 εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ως
προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου
Χρόνου για το σχολικό έτος 2017-2018
Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και
Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2017-2018 προσλαμβάνονται167 εκπαιδευτικοί
πλήρους και μειωμένου ωραρίου των κλάδων ΕΑΕ ΠΕ71, ΠΕ70.ΕΑΕ,
ΠΕ60.ΕΑΕ, ΠΕ06.ΕΑΕ, ΠΕ11.ΕΑΕ, ΤΕ16.00.ΕΑΕ, ΠΕ19-20.ΕΑΕ και των κλάδων ΠΕ70,
ΠΕ08, ΠΕ16.01 και ΠΕ32 ως προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο
υλοποίησης της Πράξης «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ
ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ,ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017/18» με
κωδικό ΟΠΣ 5009808 του Ε. Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και
Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να
παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη
υπηρεσίας από την Παρασκευή 1 έως και τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου
2017.
ΣΜΕΑΕ ΟΛΟΙ
(70) - ΣΜΕΑΕ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ (97): http://www.minedu.gov.gr/news/31831-30-11-17-proslipseis-167-anapliroton-ekp-kon-stin-eidiki-agogi
- 23ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός
Αστρονομίας και Διαστημικής 2018
Από τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017 μέχρι και τη
Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017 η πρώτη φάση του Διαγωνισμού
Έγγραφο Φ15/208199/Δ2/28-11-2017
του Υπουργείου Παιδείας
Το Υπουργείο Παιδείας εγκρίνει τον 23ο
Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αστρονομίας και Διαστημικής 2018 για το
σχολικό έτος 2017-2018 που προκηρύσσει το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και η Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος.
Σκοπός του διαγωνισμού είναι η περαιτέρω ενασχόληση και εμβάθυνση των μαθητών στην επιστήμη
της Αστρονομίας, της Αστροφυσικής και της Διαστημικής, η εξοικείωσή τους με τις
θαυμαστές τελευταίες ανακαλύψεις των τεχνητών δορυφόρων και άλλων
παρατηρητηρίων και η επιβράβευση της ενδόμυχης και διερευνητικής αυτής
προσπάθειάς τους.
Ο Διαγωνισμός Αστρονομίας διεξάγεται τόσο
στα Λύκεια όσο και στα Γυμνάσια της χώρας, με διαφορετικά θέματα. Οι φάσεις
του διαγωνισμού θα είναι τρεις (3) για τα Γυμνάσια και τέσσερις
(4) για τα Λύκεια. Ας σημειωθεί, όμως, ότι στις τέσσερις φάσεις του
διαγωνισμού που αφορούν στους μαθητές Λυκείου, εκτός από γνώσεις Αστρονομίας,
απαιτούνται και στοιχειώδεις γνώσεις Μαθηματικών και Φυσικής.
Η εξεταστέα ύλη του διαγωνισμού είναι το Ηλιακό μας Σύστημα, οι Αστέρες, οι Γαλαξίες, το Σύμπαν, η
Ουράνια Σφαίρα, τα Τηλεσκόπια, η Διαστημική και οι νέες αστρονομικές θεωρίες
και ανακαλύψεις.
Οι φάσεις του διαγωνισμού θα
είναι ως εξής:
Διαβάστε το
έγγραφο - Ο
ιστότοπος του διαγωνισμού: http://dide.flo.sch.gr/site/?p=21509
- Διεξαγωγή
Ημερίδας
Σας γνωστοποιούμε ότι το Υπουργείο Παιδείας,
Έρευνας και Θρησκευμάτων, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και η Γενική
Γραμματεία Ισότητας των Φύλων συνδιοργανώνουν Ημερίδα με
τίτλο: «ΦΥΛΟ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ».
Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο
2 Δεκεμβρίου 2017 στην αίθουσα «Γαλάτεια Σαράντη» του
ΥΠΠΕΘ, ώρες 09:30 πμ - 15:00μμ και μπορούν να την παρακολουθήσουν
στελέχη της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί και μαθητές/-ήτριες Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, χωρίς δαπάνη για το δημόσιο.
Για περισσότερες πληροφορίες οι
ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να απευθύνονται στο τηλ. 210-3442874.
Η πρόσκληση σε μορφή - Το πρόγραμμα της
Ημερίδας: http://www.minedu.gov.gr/news/31814-21-11-17-dieksagogi-imeridas-me-thema-fylo-kai-ekpaidefsi-4
- Εκδήλωση
με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία στο Υπουργείο Παιδείας
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας &
Θρησκευμάτων, με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία διοργανώνει
εκδήλωση με τίτλο: «Σπάζοντας τους φραγμούς στην εκπαίδευση:
συνεργατικές δράσεις –καλές παιδαγωγικές πρακτικές».
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα
4/12/2017, στις 10:00 - 12:00, στην αίθουσα «Ζακλίν ντε Ρομιγί» του
ΥΠΠΕΘ και θα μεταδοθεί ζωντανά από την ιστοσελίδα του Υπουργείου.
Στόχος της εκδήλωσης είναι η ευαισθητοποίηση
της εκπαιδευτικής και ευρύτερης κοινότητας επί ζητημάτων ισότιμης πρόσβασης των
ατόμων με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην εκπαίδευση
και η ανάδειξη καλών παιδαγωγικών πρακτικών στο πεδίο της ειδικής αγωγής και
της ενταξιακής εκπαίδευσης.
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης: http://www.minedu.gov.gr/news/31809-30-11-17-ekdilosi-me-aformi-tin-pagkosmia-imera-atomon-me-anapiria-sto-ypourgeio-paideias
- Η επισκόπηση του Τύπου της Πέμπτης
Η επισκόπηση του Τύπου της Πέμπτης, 30
Νοεμβρίου 2017: http://www.minedu.gov.gr/news/31812-30-11-17-i-episkopisi-tou-typou-tis-pemptis
Αυτά,
καλημέρα και καλό μήνα
Νικηφόρος
Α. Κωνσταντίνου
Μέλος
του ΔΣ της ΟΛΜΕ
Αντιπρόεδρος
της ΔΑΚΕ Καθηγητών
Το
κείμενο αυτό είναι για εσωτερική ενημέρωση μόνο
Όποιος
δεν επιθυμεί την ενημέρωση αυτή ας αποστείλει κενό απαντητικό μήνυμα
Τηλ.
Επικοινωνίας: 6974034113
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου