Σάββατο 27 Απριλίου 2024

«ΗΤΑΝ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΤΟΥΣ ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΑΙΟΥΣ»

Γράφει ο Γεώργιος Μουτσιάνας,
π. Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Σαρακατσαναίων, 


«ΗΤΑΝ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΤΟΥΣ ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΑΙΟΥΣ»
«ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ»
Η περίοδος που διανύσαμε ήταν για εμένα προσωπικά ξεχωριστή. Ας μου επιτραπεί ,να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, από τα βάθη της καρδιάς μου, γιατί όλα αυτά τα χρόνια, τίποτε δεν θα ήταν εύκολο, αν δίπλα μου δεν είχα τη συμπαράσταση των μελών του Δ.Σ. ,των εθελοντών, των χορηγών, της οικογένειας μου, των αγαπημένων μου φίλων.
«ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ» μας αποκαλώ όλους, με όραμα στο οποίο μένουμε προσηλωμένοι.
Δίνοντας τη σκυτάλη ,μπορώ να πω με υπερηφάνεια, ότι δημιουργήσαμε νέα θεμέλια για το λαϊκό πολιτισμό.
Αποδείξαμε σταθερά ότι πετυχαίνουμε ενωμένοι: τη διαρκή αρμονική συνεργασία με όλους τους συλλόγους, τη καλλιέργεια της Σαρακατσάνικης συνείδησης, τις συνέργειες και συμπράξεις με την Ελληνική πολιτεία & κοινωνία, την ενίσχυση του «BRAND ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΑΙΟΙ», μέσα από τη σωστή και ώριμη ανάγνωση των μηνυμάτων του κόσμου.
Γευτήκαμε τη χαρά της επιτυχίας σε πολλά θέματα, αλλά ταυτόχρονα αναλάβαμε και μεγάλες ευθύνες.
Εκπονήσαμε αμέτρητες δράσεις, στα 12 χρόνια που περάσανε. »ΠΑΤΗΣΑΜΕ ΚΟΡΥΦΗ,ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ»
Ευχές και προσδοκίες προς το νέο Δ.Σ . να έχει γρήγορα αντανακλαστικά, εξωστρέφεια και στενή αλληλεπίδραση με τη κοινωνία ,αν θέλουμε να παραμείνουμε στη κορυφή ,που έχουμε τη χαρά να απολαμβάνουμε τα τελευταία χρόνια.
Σταθήκαμε όλο αυτό το διάστημα με σοβαρότητα, υπευθυνότητα, αξιοπιστία, μα πάνω από όλα με αγάπη και δόσιμο ψυχής, γι αυτό που πρεσβεύουμε.
Με την ολοκλήρωση της θητείας μου αισθάνομαι πιο στενά δεμένος με όλους σας και, φυσικά, δεν αποστρατεύομαι.
Η κοινότητα των Σαρακατσαναίων είναι "καταδικασμένη" να μεγαλουργεί και στο μέλλον!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου