Κυριακή 28 Απριλίου 2024

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΪΤΣΗ

 

Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Βαΐτσης Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1992 Μεγάλωσα και ζω στα Σπάτα Αττικής. Είμαι πτυχιούχος ηλεκτρολογίας εγκαταστάσεων, εργάζομαι ως ιδιωτικός υπάλληλος. Είμαι υποψήφιος Ευρωβουλευτής με τη ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ - Α. Λατινοπούλου Από πολύ μικρός ένιωθα μέσα μου τις παραδοσιακές ελληνικές μας αξίες "Πατρίδα - Θρησκεία - Οικογένεια", τη τελευταία όμως δεκαετία έχουν αρχίσει και φθείρονται χρόνο με τον χρόνο, όλο και πιο πολύ! Από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου είχα έντονο ενδιαφέρον για τα κοινά της χώρας μας όμως χωρίς κάποιο πρόσωπο πρώτυπο (κλειδί), αυτό άλλαξε όταν γνώρισα από κοντά την Αφροδίτη Λατινοπούλου όπου όλα άλλαξαν και ένιωσα μέσα μου την επιθυμία να συστρατεφθώ στο πλάι της - και φυσικά να δεχθώ τη πολιτική πρότασή της για συμπόρευση στο έργο της - διότι οι ιδέες μας είναι κοινές στο 100%!!! Για αυτό ζητάω τη αμέριστη βοήθειά σας με τη ψήφο σας στις στις Ευρωεκλογές την 9η Ιουνίου 2024, ώστε να βάλουμε όλοι μαζί ένα τέλος στον άκρατο παρανοϊκό δικαιωματισμό της woke κουλτούρας, την ασταμάτητη λαθρομετανάστευση, τη δολοφονική ακρίβεια, την οικονομική τυραννία κλπ άλλων καταστροφών της Νέας Δημοκρατίας, τις οποίες αν δεν δούμε και δεν φρενάρουμε εμείς, σίγουρα θα πληρώσουν πολύ βαριά οι επόμενες γενναιές Ελλήνων, των παιδιών μας, με βαρύτατο τίμημα τις ακόμα τραγικότερες συνέπειες!!!!! Όλοι οι Έλληνες Πολίτες μαζί στις 9 Ιουνίου στέλνουμε μήνυμα στις Βρυξέλες και σε όλη την Ευρώπη στηρίζοντας τη ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ - ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΛΑΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ!!!\

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου