Πέμπτη 4 Απριλίου 2024

Άρια Κοπιδάκη: Υποψήφια Ευρωβουλευτής με την "ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ" και την Αφροδίτη Λατινοπούλου

Άρια Κοπιδάκη - Τομεάρχης Ψυχικής Υγείας και 
Υποψήφια Ευρωβουλευτής με την "Φωνή Λογικής" 

Αν με γνωρίζατε πριν κάποια, όχι και πάρα πολλά χρόνια, θα βλέπατε πως συνειδητά είχα επιλέξει να μην έχω καμία σχέση -πόσο μάλλον εμπλοκή- με τα πολιτικά.
Ασχολούμουν αποκλειστικά με το να βελτιώσω τη ζωή μου, τον εαυτό μου και το σπίτι μου και λίγο με ενδιέφερε κάτι έξω από αυτά τα πεδία δράσης. Όμως, όπως περνούσε ο καιρός, δε γινόταν να μην καταλάβω πως, όλα αυτά που συμβαίνουν "εκεί έξω", επηρεάζουν άμεσα τα όσα εγώ προσπαθούσα να χτίσω.
Αναρωτήθηκα λοιπόν: "Άρια, τι κάνεις όταν κάτι δεν σου αρέσει;" -Πας και το αλλάζεις.
Αυτός ο κόσμος έχει πολλές στρεβλώσεις τις οποίες αξίζει να ασχοληθώ για τις αλλάξω ή έστω να τις βελτιώσω - όσο είναι δυνατόν και στο χέρι μου. Αφότου έγινα μητέρα, η ανάγκη αυτή έγινε επιτακτικότερη.
Κατέληξα στο να πιστεύω πως, η συμμετοχή και η αφοσίωσή μας στα κοινά, είναι ουσιώδεις παράγοντες για την πραγματική αλλαγή.
Σε αυτό το πλαίσιο, δεσμεύομαι να αφιερώσω τις γνώσεις, την ενέργεια και το πάθος μου για να συμβάλλω στην ευημερία και την πρόοδο της κοινωνίας μας.
Είχα την τιμή λοιπόν, να δεχτώ πρόταση να συμπορευτώ -αλλά και να πολιτευτώ μαζί της- από την Αφροδίτη Λατινοπούλου, πρόεδρο της ΦΩΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ. Παράλληλα, με χαρά ανέλαβα -λόγω των σπουδών μου- Τομεάρχης Ψυχικής Υγείας στη ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ.
Λογικό να αποδεχτώ λοιπόν την πρόταση, αφού ουσιαστικά ήταν η ''απάντηση'' που έψαχνα στα ερωτήματα που έθετα στον εαυτό μου.
Πρώτη στάση τώρα;
Οι Ευρωεκλογές, στις 9 Ιουνίου.
Χρειάζομαι την στήριξή σας, ώστε να στείλουμε ένα μήνυμα, μαζί. Ένα μήνυμα ισχυρό πως η Ευρώπη που αγαπήσαμε έχει πάρει λάθος δρομο. Πως και η κυβέρνησή μας έχει πάρει λάθος δρόμο.
Για να μπορέσουμε να κάνουμε το καλύτερο για την μεγαλύτερη περιουσία που έχουμε όλοι.
Για τα παιδιά μας.
Τα παιδιά μας αξίζουν τα καλύτερα -και τίποτε λιγότερο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου