Δευτέρα 29 Απριλίου 2024

Γιατί κατεβαίνω στις ευρωεκλογές



Αθήνα 28/4/2024

Αγαπητοί μου Συμπατριώτες,
Μετά από σχεδόν ένα χρόνο οργάνωσης ξεκινήσαμε με τον Νέο μας Πρόεδρο Φίλιππο Καμπούρη
και τους συναγωνιστές μας την επανεκκίνηση του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού.
Ο Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός – Νέα Αρχή εφαρμόζει ορθό και καυστικό πολιτικό λόγο προς
το συμφέρον όλων των Ελλήνων στην Ελλάδα και το Εξωτερικό. Προς το συμφέρον των πολλών
και όχι των ολίγων.
Δεν είμαστε ένα ακραίο Εθνικιστικό ή Θεοκρατικό κόμμα αλλά ένα Λαϊκό Κοινωνικό, Πατριωτικό
και Πολιτικά Ορθόδοξο κόμμα που έχει μία και μόνη αρχή. Την υπεράσπιση του τριπτύχου
« Ελλάδα-Θρησκεία-Οικογένεια ».
Αυτό το τρίπτυχο δεν είναι ούτε «παλαιομοδίτικο» ούτε συντηρητικό, αλλά το θεμέλιο της ύπαρξης
της Πατρίδας μας. Είμαστε ένα κίνημα διαχρονικά λαϊκό, ένα κίνημα που ξεκίνησε το 1956 από το
Λαϊκό Κοινωνικό Κίνημα και τον τότε Εθνικό Συναγερμό. Δηλαδή 68 χρόνια πριν.
Σε μία Ευρώπη που προσπαθεί να βρει τα βήματα της, ο ΛΑ.Ο.Σ. μαζί και με άλλα Ευρωπαϊκά
κινήματα θα είναι το δόρυ και η ασπίδα της υπεράσπισης των Ελληνικών Συμφερόντων.
Ήμουν πάντα στο χώρο της Λαϊκής Δεξιάς και παραμένω σταθερός στις αξίες που μου δίδαξαν οι
δάσκαλοι μου στα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, οι αείμνηστοι γονείς μου και οι πνευματικοί μου
Πατέρες στην Βόρεια και Νότια Ελλάδα. Πάντα ήμουν και θα παραμείνω ένας Έλληνας της
προσφοράς, έτσι όπως μου είπε ο αγωνιστής της Ε.Ο.Κ.Α Διγενής Γρίβας: «Παιδί μου μία
συμβουλή σου δίνω να μη προδώσεις ποτέ την πατρίδα μας».
Επί πολλά χρόνια εργάστηκα στο εξωτερικό και στην Ελλάδα, έχω διεθνή εμπειρία σε θέματα του
κλάδου μου και παρακολουθώ ανελλιπώς την διεθνή πολιτική σκακιέρα. Βασίστηκα πάντα στις
δυνάμεις μου και όχι στους μηχανισμούς του πολιτικού παρασκηνίου.
Πάντα προέβαλα το συμφέρον την πατρίδας και ποτέ δεν υποκλίθηκα αισθανόμενος πολίτης μίας
μικρής χώρας. Η Γαλάζια Πατρίδα που λέγεται Ελλάδα είναι μεγάλη και έτσι θα την εκπροσωπήσω
στο Ευρωκοινοβούλιο των 27 χωρών.
Οι επαφές μου στο εξωτερικό καθώς και με κινήματα του Δυτικού Πολιτισμού, της Μέσης
Ανατολής, το Ισραήλ και τα Αραβικά Κράτη μου δίνουν την δυνατότητα να εκπροσωπήσω την
χώρα μας και την Ευρώπη σε διάφορους τομείς της τεχνολογίας και της βιωσιμότητας μας ως
κοινωνία στην εποχή των ακραίων καιρικών φαινομένων και της κοινωνικής πολυπλοκότητας.
Στόχος δεν είναι μόνο τα θέματα της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ), με τα οποία ασχολούμαι από το
1981, αλλά και θέματα των ΑμεΑ τα οποία αντιμετωπίζω ως δικαστικός συμπαραστάτης του
ξαδέρφου μου.
Η διατροφική μας αλυσίδα, η Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ) που διαμορφώνεται σήμερα στην
ΕΕ είναι πρώτη στην ατζέντα μου. Θα αγωνιστούμε να σταματήσει η εισαγωγή τροφίμων από
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση αυτού του κειμένου σε ιστότοπους και μέσα Μαζικής Ενημέρωσης σε Ελλάδα και εξωτερικό. τρίτες χώρες και ευελπιστώ ότι και με την δική σας ψήφο θα ανατρέψουμε τις κοστοβόρες
εισαγωγές σε κερδοφόρες εξαγωγές.
Δεν έχει νόημα να μιλάμε για το δημογραφικό και την παράνομη μετανάστευση χωρίς να λάβουμε
υπόψη μας τον πρωτογενή τομέα που τρέφει όλους.
Ο Ελληνικός πρωτογενής τομέας που περιλαμβάνει το τρίπτυχο Γεωργία-Κτηνοτροφία-Αλιεία
χωρίς εξειδικευμένη πολιτική για σημαντική μείωση του κόστους ενέργειας που απαιτεί δεν μπορεί
να είναι βιώσιμος.
Όπως βλέπετε όλα αποτελούν κρίκους μίας αλυσίδας που μας οδηγούν σε νέες στρατηγικές,
τεχνολογίες και πολιτικές που είναι επιτακτικές για την ΕΕ και που πρέπει να διεκδικήσουμε ως
ΛΑ.Ο.Σ. για την Ελλάδα.
Κατέρχομαι σε αυτές τις εκλογές, όπως στο παρελθόν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, για να
προσφέρω στην Πατρίδα μας τις πολλαπλές μου γνώσεις σε τομείς αιχμής, στη βιομηχανική της
ανάπτυξη και τη θωράκιση της από πρακτικές αδιαφορίας και μεταλλαγμένης δημοκρατίας που
οδηγούν σε φαινόμενα υποκλοπών, δολοφονιών στα Τέμπη και το Μάτι και πλημμυρών όπως
αυτές στη Μάνδρα Αττικής και στη Θεσσαλία.
Καλώ όλους τους φίλους και γνωστούς να μην ακολουθήσουν τα καλέσματα της Κυβέρνησης και
της πολύχρωμης κενής και καινής αντιπολίτευσης αλλά να συστρατευτούν με τίς διδαχές των
προγόνων μας που αποτυπώνονται στις 179 σελίδες του κομματικού μας μανιφέστου, την Βίβλο
όπως την αποκαλούμε εμείς στο ΛΑ.Ο.Σ. Αυτές είναι οι σταθερές, οι διαχρονικές και οι σύννομες
με την ιστορία και τις παραδόσεις μας αξίες.
Από σήμερα έως και την τελευταία ημέρα των Ευρωεκλογών στις 9 Ιουνίου 2024 θα επικοινωνώ
μαζί σας μέσω τηλεδιασκέψεως για θέματα που αφορούν όλους, αλλά και για τις θέσεις μας που
έχουμε επεξεργαστεί στο Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό.
Κάθε Πέμπτη (2/5, 9/5, 16/5. 23/5, 30/5 & 6/6) στις 19:00 (7:00 μ.μ. ώρα Ελλάδος) μπορείτε να
συνδεθείτε στον ακόλουθο προσωπικό μου διαδικτυακό τόπο για συζήτηση μαζί μου και
ανταλλαγή απόψεων. Συνδέσεις με κλειστές κάμερες δεν θα γίνουν δεκτές.
Σταύρος Βλαχογιάννης - ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΑ.Ο.Σ. 2024
Ο σύνδεσμος για τις έξι τηλεδιασκέψεις μας θα είναι ο ίδιος:
https://us02web.zoom.us/j/82942353702?pwd=d2FhYTNURytYQTBtUmY3N08zMkVodz09
Meeting ID: 829 4235 3702
Passcode: 123
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση αυτού του κειμένου σε ιστότοπους και μέσα Μαζικής Ενημέρωσης σε Ελλάδα και εξωτερικό. Επιπλέον θα υπάρχουν και αναρτήσεις μου από πιθανές εκπομπές που θα συμμετάσχω, όσες
βέβαια επιτρέπει ο νόμος, σε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς.
Για λεπτομέρειες της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας μπορείτε να διαβάσετε τα προφίλ μου
στο LINKEDIN και στο Facebook
Ζητώ την έμπρακτη στήριξη σας όχι μόνο με την δική σας ψήφο αλλά και με την ψήφο
ατόμων που εσείς γνωρίζετε. Ατόμων που έχουν την Ελλάδα στην καρδιά τους και
ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον για όλους.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την εμπιστοσύνη σας!
Με εκτίμηση,
Σταύρος Βλαχογιάννης
Υποψήφιος Ευρωβουλευτής ΛΑ.Ο.Σ. 2024

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου