Πέμπτη 18 Απριλίου 2024

Παρουσίαση Χριστίνας Χρηστίδου

 ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ – ΠΛΕΜΜΕΝΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

Εκπαιδευτικός - Yποψήφιος Ευρωβουλευτής,


Ονομάζομαι Χρηστίδου-Πλεμμένου Χριστίνα. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Βύρωνα. Ο πατέρας μου ήταν κρατούμενος στα ναζιστικά στρατόπεδα Ιταλίας και Dachau με αριθμό 56562. Υπηρέτησα για 35 χρόνια το δημόσιο σχολείο και συνταξιοδοτήθηκα ως Διευθύντρια του 6ου Γυμνασίου Αθηνών. Μετοίκησα πρόσφατα στην Μεσσήνη. Η πολυετής πείρα μου στην εκπαίδευση με οδήγησε στο συμπέρασμα ότι για την κακοδαιμονία της Ελλάδας, σε μεγάλο ποσοστό είναι υπεύθυνος ο πόλεμος που γίνεται ενάντια στην πατρίδα μου, από τις οργανωμένες αριστερές μειοψηφίες οι οποίες δρουν ανεξέλεγκτα μέσα στα σχολεία, κάνοντας αντεθνική προπαγάνδα, διαστρέφοντας την ελληνική και παγκόσμια ιστορία και προωθώντας συστηματικά την woke κουλτούρα. Η σημερινή αύξηση της εγκληματικότητας, έχει μεγάλη σχέση με την ανοχή των εκπαιδευτικών και όλων μέχρι τώρα των κυβερνήσεων, στις καταλήψεις γυμνασίων και πανεπιστημίων. Επειδή είμαι υπεύθυνο άτομο, είμαι υποχρεωμένη να αγωνιστώ εναντίον των σύγχρονων σκοταδιστών και της παράνοιας των “δικαιωματιστών”. Συστρατεύομαι λοιπόν με την «ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ» και την εξαίρετη Αφροδίτη Λατινοπούλου, διότι συντάσσομαι με τις διακηρυγμένες αρχές του ελπιδοφόρου αυτού κόμματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου