Τρίτη 22 Μαΐου 2018

Σκλήρυνση κατά πλάκας…


ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ!
Σκλήρυνση κατά πλάκας…

Είμαι ο Ηλίας,πολύτεκνος πατέρας, άνεργος εδώ και ένα χρόνο με 5 ανήλικα παιδάκια, δυστυχώς μου εκδηλώθηκε η σκλήρυνση κατά πλάκας με αποτέλεσμα να έχω χάσει το ένα μου μάτι.
Χάρις εσάς έφυγε ένα βάρος που μου δημιουργούσε μεγάλο άγχος και στεναχώρια. Ευχαριστώ που ευαισθητοποιηθήκατε αμέσως και κατάφερε ο “Θεόφιλος” να συγκεντρώσει τα χρήματα και να μου πληρώσει το νερό και το ρεύμα. Σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είστε πάντα καλά και να έχετε υγεία και να μην βρεθείτε ποτέ σε αυτή την δύσκολη θέση που βρίσκομαι εγώ σήμερα.
Θεόφιλος:
Λάβαμε αυτή την επιστολή από τον πολύτεκνο πατέρα που πάσχει από σκλήρυνση κατά πλάκας. Δυστυχώς ούτε η σύζυγος του μπορεί να εργαστεί εφόσον έχει να φροντίσει εκτός από τα 5 ανήλικα παιδάκια τους και τον σύζυγο. Σας ευχαριστούμε θερμά που κάποιοι από εσάς ανέλαβαν και μας φέρνουν εδώ στον “Θεόφιλος” τρόφιμα για αυτήν την οικογένεια και όσους συμβάλατε να πληρώσουμε το νερό και το ρεύμα τους.
Γιαυτό παίρνουμε και πάλι την πρωτοβουλία να καλύψουμε και τα ενοίκια που οφείλουν και είναι καθυστερούμενα εδώ και 1 χρόνο. Το ποσόν έχει φτάσει στις 2.500 ευρώ και κινδυνεύουν με έξωση.
Για όσους θέλουν να βοηθήσουν μπορούν να καταθέσουν την αγάπη τους στην τράπεζα :
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5067-021628-838
IBAN : GR6301720670005067021628838
BIC : PIRBGRAA
με την ένδειξη “Ηλίας”
Οποιοδήποτε ποσόν μικρό ή μεγάλο θα μας βοηθήσει, παρακαλούμε κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!
http://www.theophilos.gr/%CF%83%CE%BA%CE%BB%CE%AE%CF%81%CF%85%CE%BD%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC-%CF%80%CE%BB%CE%AC%CE%BA%CE%B1%CF%82-3/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου