Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2023

Μάκης Βορίδης: Σε ζητήματα συνειδήσεως δεν μπορώ να κάνω πίσω

Μάκης Βορίδης για γάμο ομόφυλων ζευγαριών: Σε ζητήματα συνειδήσεως δεν μπορώ να κάνω πίσω




  «Στα ζητήματα της συνειδήσεως δεν μπορώ να κάνω πίσω. Αν κάποιος μου πει ότι πρέπει να το κάνεις υποχρεωτικά αυτό, δεν μπορώ να το κάνω» δήλωσε ο υπουργός Επικρατείας, ερωτηθείς αν θα υπέβαλε την παραίτησή του εφόσον δεν ίσχυε ψήφος κατά συνείδηση για το ζήτημα του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Open σήμερα, Πέμπτη, το πρωί, ο κ. Βαρίδης επεσήμανε ότι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης «δεν έχει αποφασίσει τη χρονική στιγμή εκδηλώσεως της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας. Είναι στην κρίση του πρωθυπουργού. Δεν έχω κάτι να προσθέσω σε όσα έχω πει, ισχύουν οι θέσεις μου». Επέμεινε, δε, πως «όποτε το κρίνει ο πρωθυπουργός, θα ανοίξει η συζήτηση». Ερωτηθείς αν το βασικό πρόβλημα είναι η τεκνοθεσία ή ο γάμος, απάντησε: «Είναι θέματα και τα δύο. Είμαι αντίθετος και στα δύο».

Σε ερώτηση για τη στάση που θα κρατούσε εφόσον αιρόταν το ζήτημα της τεκνοθεσίας, είπε: «Αυτή τη στιγμή για τη ρύθμιση των νομικών σχέσεων μεταξύ συμβιούντων, συντρόφων, συζύγων, οτιδήποτε, υπάρχει το σύμφωνο συμβίωσης, το οποίο εξομοιώνει πλήρως τη νομική σχέση με τις νομικές συνέπειες του γάμου. Αν είναι ρυθμισμένες, ποια είναι η προστιθέμενη αξία ως προς το νομικό μέρος;».

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου